Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

04-03-2012, 18:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098777282
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 12   
Koniec: 04-03-2012 16:43:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Okładka książki

Tytuł oryginału: Harvard Business Review on Effective Communication (Harvard Business Review Paperback Series)

Autorzy: Harvard Business School Press

Rok wydania: 2005

Stron: 218

Tłumaczenie: Michał Lipa

ISBN: 83-7361-903-8

Format: A5

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

"Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

  • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
  • Określanie celu zebrania
  • Organizowanie zebrań
  • Prowadzenie spotkań
  • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
  • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
  • "Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty

Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_komunikacja