Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Automotywacja

04-03-2012, 18:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60.30 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2101374820
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 10   
Koniec: 06-03-2012 10:14:47
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Harvard Business Review. Automotywacja



Okładka:



Liczba stron:192
Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 148 x 210 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1709-8
Seria: vip
Data wydania: 2[zasłonięte]009-05

OPIS KSIĄŻKI
Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki
Edward M. Hallowell

Ludzki kontakt w miejscu pracy
Edward M. Hallowell

Sukces wymaga energii
Jim Loehr i Tony Schwartz

Czy pracujesz zbyt ciężko?
Rozmowa z lek. med. Herbertem Bensonem

Niedobór snu. Morderca wydajności pracy
Rozmowa z dr. Charlesem A. Czeislerem z Harvard Medical School

Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje?
Gardiner Morse

Przywództwo z wyczuciem
David Gergen, Daniel Goleman, Ronald Heifetz i inni

Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust?
Manfred F.R. Kets De Vries

Umiejętność odnoszenia sukcesów, relaksacji i utrzymania samokontroli w tych bardzo płodnych, acz chwiejnych czasach wymaga nowych sposobów myślenia i działania.
David Allen, Sztuka efektywności

Nieustanna presja osiągania coraz lepszych wyników. Stres wywoływany chęcią prześcignięcia konkurencji. Konieczność doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń. Od kiedy podniosłeś rękawicę rzuconą Ci przez wymagającą karierę, coraz mniej czasu masz na prywatne życie, chwilę oddechu z dala od biznesowego zgiełku, własne hobby. Konsekwencją tego stylu życia może być utrata zdolności koncentracji, pogłębiające się problemy z podejmowaniem trafnych decyzji, rosnąca niechęć do pracy, a w rezultacie wypalenie zawodowe.

Z takim samym oddaniem, z jakim traktujesz pracę, musisz skoncentrować się na swoim życiu osobistym. Równie istotna jest także dbałość o zdrowe środowisko pracy, regenerowanie sił, koncentrowanie energii czy też dostarczanie organizmowi odpowiedniej dawki snu. Te pozornie błahe elementy stanowią fundament Twojego zdrowia fizycznego i psychicznego, a co za tym idzie - efektywnej, znaczonej sukcesami pracy.

Grupa autorytetów służy Ci radą w kwestii tego, jak:
  • uniknąć pogarszania się Twoich wyników w pracy,
  • kontrolować obciążenie organizmu nadmiernym wysiłkiem,
  • stosować zasady równowagi między pracą a odpoczynkiem,
  • doceniać swoją wartość, nawet w sytuacjach kryzysowych,
  • nie tracić elastyczności, poczucia humoru i zdrowego rozsądku.



Celem książek z serii Harvard Business Review jest zaprezentowanie menedżerom oraz osobom wykonującym wolny zawód informacji, które pozwolą im zachować konkurencyjność w nieustannie zmieniających się warunkach rynkowych. Przedstawiamy cenione umysły i doniosłe teorie, poczynając od wybitnych teoretyków, których dzieła stanowią podwaliny tej dziedziny wiedzy, a kończąc na wschodzących gwiazdach, których prace definiują biznes na nowo. To obowiązkowa lektura dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.
Harvard Business Review. Automotywacja - SPIS TREŚCI:

Przeciążone obwody. Dlaczego zdolni menedżerowie osiągają słabe wyniki (7)
EDWARD M. HALLOWELL

Ludzki kontakt w miejscu pracy (31)
EDWARD M. HALLOWELL

Sukces wymaga energii (53)
JIM LOEHR i TONY SCHWARTZ

Czy pracujesz zbyt ciężko? (77)
ROZMOWA Z LEK. MED. HERBERTEM BENSONEM

Niedobór snu. Morderca wydajności pracy (93)
ROZMOWA Z DOKTOREM CHARLESEM A. CZEISLEREM Z HARVARD MEDICAL SCHOOL

Podejmowanie decyzji. Rozum czy emocje? (113)
GARDINER MORSE

Przywództwo z wyczuciem (137)
DAVID GERGEN, DANIEL GOLEMAN, RONALD HEIFETZ I INNI

Niebezpieczeństwa niskiej samooceny. Czy czujesz się jak oszust? (167)
MANFRED F.R. KETS DE VRIES

O autorach (187)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców