Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

19-01-2012, 21:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.30 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674480
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 13-01-2012 13:59:42
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Wydawnictwo: OnePress



Jacy ludzie są najlepszymi liderami? Jak człowiek staje się przywódcą? Co dzieje się w organizacji, w której brakuje lidera? To zaledwie kilka spośród wielu pytań dotyczących przywództwa, rozważanych w tym zbiorze artykułów.

Przywództwo to dyscyplina z pogranicza psychologii, zarządzania, komunikacji, strategii, a nawet reklamy. Jest niezbędne wszędzie tam, gdzie ludzie dążą do wspólnych celów. Od kompetencji, charakteru i technik stosowanych przez lidera zależy przyszłość organizacji. W tym zbiorze artykułów znajdziesz interdyscyplinarną wiedzę potrzebną każdemu liderowi.

  • Inteligencja emocjonalna: czy można nauczyć się przywództwa?
  • W jaki sposób sukcesy wzbogacają lub niszczą psychikę lidera?
  • Sześć stylów przywództwa
  • Zarządzanie uwagą: jak lider zdobywa miejsce w umysłach swoich ludzi?
  • Zmiana władzy: jak ograniczyć wstrząsy w organizacji, gdy pojawia się nowy lider?
  • Przywództwo w szybko rozwijającej się firmie: kiedy odejść od ręcznego sterowania organizacją?
  • Jacy ludzie są automatycznie uznawani za liderów?
  • Studium przypadku: Erik Schmidt -- człowiek, który odbudował firmę Novell

"Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów. Autorzy to doświadczeni eksperci w dziedzinie przywództwa. Analizują prawdziwe przypadki, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w firmach na całym świecie. Podają liczne przykłady skutecznego i nieskutecznego przywództwa.

Tłumaczenie artykułów "Co czyni Cię przywódcą", "Narcystyczni przywódcy. Niewątpliwie dobre i bezsprzecznie złe strony ich skomplikowanych osobowości", "Przywództwo, które przynosi efekty" oraz "Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę?" zostało przedrukowane za zgodą wydawcy z magazynu Harvard Business Review Polska (z lutego 2004 r., z sierpnia 2004 r., z grudnia 2004, z maja 2003 r.).


Spis treści:

Co czyni Cię przywódcą? (7)
DANIEL GOLEMAN

Narcystyczni przywódcy. Niewątpliwie dobre i bezsprzecznie złe strony ich skomplikowanych osobowości (31)
MICHAEL MACCOBY

Przywództwo, które przynosi efekty (59)
DANIEL GOLEMAN

Pozyskiwanie niezbędnej uwagi (97)
THOMAS H. DAVENPORT I JOHN C. BECK

Dylemat następcy (127)
DAN CIAMPA I MICHAEL WATKINS

Rozkwit i upadek J. Peterman Company (155)
JOHN PETERMAN

Dlaczego ktoś miałby Cię uważać za swojego przywódcę? (177)
ROBERT GOFFEE I GARETH JONES

Rola lidera w trudnym okresie.

Wywiad z Erikiem Schmidtem, dyrektorem generalnym firmy Novell (201)
BRONWYN FRYER

O autorach (223)

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje