Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Harmonia 2 muzyka teoria muzyki Sikorski spis

12-07-2012, 11:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik nietylkodlamoli
numer aukcji: 2441127422
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 21   
Koniec: 02-07-2012 21:14:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1972
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NASZE AUKCJE KOMENTARZE STRONA O MNIE KONTAKT

 

Kazimierz Sikorski

Harmonia II


 

PWM 1972, str 320,  stan db- (podniszczona okładka)
ISBN
 

 


Część   II  zawiera:
ROZDZIAŁ IX. DŹWIĘKI OBCE — FIGUBACJA— UKŁAD TRZY- I DWUGŁOSOWY— WZMACNIANIE GŁOSÓW OKTAWAMI — UKŁAD O NIESTAŁEJ ILOŚCI GŁOSÓW — FTGUBACJA AKORDOWA
§ 45. Dźwięki obce
§ 46. Opóźnienie pojedyncze
§ 47. Dźwięk przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzający i oderwany
w jednym głosie
§ 48. Figuracja jednego głosu
§ 49. Opóźnienie podwójne, potrójne i poczwórne
§ 50. Dźwięk przejściowy, pomocniczy, zamienny, wyprzedzający i oderwany w dwóch, trzech i czterech głosach jednocześnie — Współbrzmienie dźwięków obcych drugiego rodzaju z dźwiękiem opóźniającym (jednym lub więcej)
§ 51. Figuracja dwóch i więcej głosów
§ 52. Harmonizowanie melodii sfigurowanej
§ 53. Układ trzy- i dwugłosowy — Wzmacnianie głosów oktawami — Układ o niestałej ilości głosów — Polifonia i homofonia — Technika polifonizująca
§ 54. Figuracja akordowa (fortepianowa)
BOZDZIAŁ X. MODULACJA
§ 55. Ogólne pojęcia
§ 56. Modulacja diatoniczna
§ 57. Modulacja z tonacji majorowej do majorowej
§ 58. Modulacja z tonacji majorowej do minorowej
§ 59. Modulacja z tonacji minorowej do majorowej
§ 60. Modulacja z tonacji minorowej do minorowej
§ 61. Modulacja rozszerzona i urozmaicona, z zastosowaniem akordów konsonansowych i dysonansowych, powtórzenia akordów, przewrotów i figuracji — Modulacja złożona
§ 62. II przewrót trójdźwięku konsonansowego jako środek modulacyjny — Stosowanie progresji i wprowadzanie toniki nowej tonacji przed końcową toniką — Diatoniczne przesunięcie modulacyjne
ROZDZIAŁ XI. ALTEBACJA — MODULACJA CHROMATYCZNA
§ 63. Akordy alterowane — Alteracja pozorna i rzeczywista, niemodulująca i modulująca
§ 64. Alteracja niemodulująca
§ 65. Dźwięki obce w akordach alterowanych
§ 66. Alteracja modulująca i modulacja chromatyczna (ogólne pojęcia)
§ 67. Modulacja przez alterację w obrębie jednego akordu
§ 68. Modulacja przez alterację pomiędzy różnymi akordami — Pośredni rodzaj modulacji pomiędzy diatoniczna a chromatyczną
§ 69. Progresja modulująca z akordów alterowanych — Chromatyczne przesunięcie modulacyjne
ROZDZIAŁ XII. ENHARMONIA — MODULACJA ENHARMONICZNA
§ 70. Strój   równomiernie  temperowany — Enharmonia — Modulacja  enharmoniczna (ogólne pojęcia)
§ 71. Modulacja przez zamianę enharmoniczną w obrębie jednego akordu
§ 72. Modulacja przez zamianę enharmoniczną pomiędzy różnymi akordami — Progresja modulująca z enharmonicznych połączeń akordowych — Szereg wielkotercjowy nietylkodlamoli małotercjowy i całotonowy — Enharmoniczne przesunięcie modulacyjne
Rozdział XIII. NUTA PEDAŁOWA I NUTA STAŁA — UKŁAD P1ĘCIO- I WIĘCEJGŁOSOWY— SZEŚCIODŹWIĘK UNDECYMOWY I SIEDMIODŹWIĘK TERCDECYMOWY
§ 73. Nuta pedałowa i nuta stała
§ 74. Układ pięcio- i więćejgłosowy
§ 75. Sześciodźwięk undecymowy i siedmiodźwięk tercdecymowy
ROZDZIAŁ XIV. SWOBODY W PROWADZENIU GŁOSÓW, TRAKTOWANIU SKŁADNIKÓW DYSONANSOWYCH I DŹWIĘKU PROWADZĄCEGO ORAZ W STOSOWANIU UKOŚNEGO BRZMIENIA PÓŁTONU —AKORD JAKO JEDNOSTKA HARMONICZNA
§ 76. Równoległe i przeciwrównoległe oktawy i kwinty — Ukryte oktawy (prymy) i kwinty
§ 77. Swobodne traktowanie składników dysonansowych i dźwięku prowadzącego
§ 78. Swobodne   stosowanie   ukośnego   brzmienia   półtonu — Ukośne   brzmienie trytonu
§ 79. Akord jako jednostka harmoniczna
ROZDZIAŁ XV. KONSTRUKCJA WIELOGŁOSOWA W TONACJACH KOŚCIELNYCH—INNE SKALE MUZYCZNE OPRÓCZ MAJOROWEJ I MINOROWEJ—ROZWÓJ HARMONII —PODSTAWOWE ELEMENTY SYSTEMU TONALNEGO
§ 80. Konstrukcja wielogłosowa w tonacjach kościelnych
§ 81. Skale muzyczne: pięciostopniowa, greckie, kościelne, cygańskie, arabskoperska, całotonowa i chromatyczna
§ 82. Zastosowanie omawianych skal w konstrukcji wielogłosowej w ramach systemu tonalnego
§ 83. Historyczny rozwój harmonii jako elementu muzycznego — Podstawowe elementy systemu tonalnego.


 

Zapraszam na inne moje aukcje


 


 

 

 

 

WYSYŁKA DANE FIRMOWE CERTYFIKATY
1.Koszt wysyłki jest zgodny z cennikiem Poczty Polskiej
2.Przy zakupach na kilku aukcjach
proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
3.Odbiór osobisty możliwy od 16 - 20
po ustaleniu terminu odbioru.
Jacek Ciba
Antykwariat internetowy Nie tylko dla moli
Siemianowicka 158/3, 41-503 Chorzów
REGON: 240[zasłonięte]155, NIP: 627[zasłonięte]221-59