Z żalem, ale muszę pozbyć się mojego Irona.
Motocykl posiadam od nowości – grudzień 2009, garażowany przez zimę, pierwszy raz wyjechał wiosną 2010
Ponieważ pierwotnie nie miałem zamiaru szybko się z nim rozstać, sprzęt użytkowany był z dużą dbałością o jego kondycję mechaniczną:
- dotarty DOKŁADNIE wg. wskazań producenta
- NIGDY nie „kręcony”, „pałowany”, żadnego palenia gumy, katowania sprzęgła, itp.
- zimowany w temp. pokojowej, na podnośniku, z odpowiednio zabezpieczonym akumulatorem
- serwisowany zgodnie z książką serwisową u autoryzowanego dealera.
Iron posiada dużo oryginalnych dodatków i drobnych modyfikacji wykonanych w nie rzucającym się w oko stylu i znacznie podnoszących jego wartość:
- wydechy Vance&Hines® Short Shots
- filtr powietrza Srcreaming Eagle Stage I
- chłodnica oleju Harley-Davidson (założona w celu lepszego chłodzenia silnika i przedłużania jego żywotności)
- amortyzatory tylne firmy Progressive Suspension®, poprawiające właściwości jezdne i wygląd
- przeniesienie tablicy rejestracyjnej (H-D) na bok – podświetlana LED i składana
- old schoolowy bagażnik na błotniku amerykańskiej firmy Motherwell®
- na nowo tapicerowane siodło o poprawionym komforcie i pokryciu
- oryginalna torba na wahacz amerykańskiej marki La Rosa® (świetnie wykonana!)
- akcesoryjny korek zbiornika oleju z wskaźnikiem temperatury (H-D)
- akcesoryjne manetki (H-D)
- przydymiane szkła reflektorów przednich (H-D)
- akcesoryjny korek wlewu paliwa z kluczykiem (H-D)
Motocykl nie miał żadnych wypadków, szlifów, itp.
Jedyna skaza wizualna to porysowane rury wydechowe – krótsza od buta, dłuższa od zawadzenia o pryzmę żwiru – ewakuowałem się na pobocze, przed pędzącym z przeciwka moim pasem debilem w ciężarówce… Obyło się bez wywrotki
Więcej informacji tel. 505 [zasłonięte] 149 lub e-mail
Za kilka dni Iron będzie do obejrzenia w salonie Harley – Davidson LIBERATOR w Warszawie przy ul. Górczewskiej 30
Liczę na poważne oferty, proszę nie pisać „czy pójdzie za 25tyś?”, itp. :-)