Witam na mojej aukcji. Dziś oferuję wam motocykl z klasą, którym jest Harley-Davidson Sportster 883 low . Motocykl jest nowy i jeszcze pachnie świeżością. Ma przejechane tylko 17 mil w ramach testów ( zrobionych w USA ). Motocykl został sprowadzony z USA w lipcu 2011 . Posiadam pełną dokumentację gotową do zarejestrowania u nas w kraju, wszelkie opłaty są już zrobione- będziesz jego pierwszym właścicielem. Jestem osobą prywatną , nie zajmuje się handlem tego typu maszynami na co dzień . Cechy : Rok - 2011 Przebieg (mil) - 17 Długość (mm) - 2215 Wysokość siodła (mm) - 695 Kąt pochylenia główki ramy (o) / Wyprzedzenie (mm)31/145 Pojemność zbiornika paliwa (l) - 17 Ciężar na sucho (kg) - 251
Rozrusznik - elektryczny Skrzynia biegów - 5 biegów Chłodzony powietrzem silnik Evolution™ Objętość skokowa (ccm) - 883 Średnica cylindra x skok tłoka (mm) - 76,2 x 96,8 Moment obrotowy silnika 70 Nm/ 52 ft lbs przy 3750 obr./min Koła/Opony - przód: 18" chrom, szprychy stalowe, Scorcher™ 11 120/70 ZR-18. Tył: 17" chrom, szprychy stalowe, Scorcher™ 11 150/60 ZR-17. Układ wydechowy - chromowany, skośnie ścięty, krótki wydech z dwoma tłumikami Cylinder i głowice cylindrów srebrzone proszkowo; polerowane pokrywy, pojedyncze, niskie siodło, kierownica z prostymi uchwytami, lekkie widelce przednie i potrójne zaciski; odlewane, czarne 5-ramienne felgi; podnóżki i dźwignie sterowania montowane centralnie Jest mocny, symboliczny oraz zapewnia dość przestrzeni do zaprezentowania silnika V-Twin. Od klasycznej linii żeberek chłodzących po klarowne linie osłon i obudowy silnik Evolution® 883 ccm stanowi żelazny dowód tego, co jest właściwe i prawdziwie satysfakcjonujące kierowcę. Niskie, ergonomiczne siedzenie modelu SuperLow™ daje maksymalną pewność podparcia i prowadzenia. Połączenie nisko położonego siedzenia z wąska ramą gwarantuje łatwość manewrowania na zakrętach oraz zjazdach w dół przy różnych prędkościach. Po prostu, oprzyj nogi na podnóżkach, dodaj gazu i ciesz sie wolnością. Motocykl jest fabrycznie nowy, ale posiada drobne uszkodzenia które praktycznie nie są widoczne gołym okiem z odległości 2m.. Szkody te powstały w transporcie z fabryki do salonu, -motocykl w połowie się wywrócił i podparł się o maszynę stojącą obok. Oto wszystkie uszkodzenia : - został uszkodzony przedni błotnik i został zdjęty gdyż bardziej opłaca się kupić nowy, (koszt ok. 150 zł + montaż) niż naprawić stary, - lekkie-płytkie wgniecenie baku (niewidoczne, tylko wyczówalne po dotknięciu) średnica wgniecenia ok. 1,5 cm (prawa strona) zdjęcia nie umieściłem bo i tak nie widać - zarysowanie na górnym tłumiku, ok. 2-3cm (prawa strona), - lekko obdarta rączka (prawa strona), -3 małe rysy na baku (lewej strona) , -ryski za kierunkowskazem (prawa strona) ogólnie niewidoczne Prawa strona - na zdjęciach jest to ta strona motocyklu na której jest układ wydechowy. Nie ma mowy o żadnym skrzywieniu ramy, uszkodzeniu silnika czy innych mechanicznych podzespołów. Wypisałem to wszystko po to by nie było żadnych przykrych niespodzianek. Osoby zainteresowane zapraszam do obejrzenia mojego motocyklu (Podlaskie). Motocykl sprzedaję z pełnym bakiem ;) Wszelkie pytania proszę kierować pod numer podany w dodatkowe informacje
|