Motocykl w limitowanej wersji, z dużą liczbą dołożonych przeze mnie oryginalnych dodatków. Obecny przebieg to 26.000 km. Jest w bardzo dobrym stanie, zadbany, żadnych większych uszkodzeń, posiada jedynie normalne ślady użytkowania. Używany wyłącznie przeze mnie, jestem wieloletnim motocyklistą.
Jest po pełnym przeglądzie (18 000 mil) wykonanym 30 kwietnia w autoryzowanym serwisie Harley-Davidson w Warszawie - zrobiona pełna diagnostyka, wymienione oleje (silnik, skrzynia), filtry oleju i powietrza, tylne klocki hamulcowe, uzupełniony olej w lagach. Absolutnie gotowy do jazdy, nie wymaga żadnej inwestycji przez najbliższy rok.
Ultra Limited FLHTK to najwyższa seryjna wersja Electry. Wyposażona w dwucylindrowy silnik w układzie V, o pojemności 1690 cm3, mocy 102 KM i momencie obrotowym 138 Nm @ 3500 RPM. Napęd przenoszony jest na tylne koło przez 6-cio biegową skrzynię za pośrednictwem bezobsługowego pasa napędowego. Układ hamulcowy to hamulce tarczowe Brembo z ABS. Świetny i bezpiecznym motocykl turystyczny, oferującym komfort podróżowania w długich trasach, właściwy amerykańskim cruiserom.
Oferowana wersja Ultra Limited jest fabrycznie wyposażona m.in. w:
- ABS,
- tempomat,
- immobilizer,
- system bezkluczykowy (dwa kluczyki),
- podgrzewane manetki,
- radio z CD/MP3 Harman Kardon, sterowane z kierownicy,
- interkom,
- CB radio,
- 4 głośniki 4x20W,
- kufer centralny z gniazdem 12V,
- oświetlenie boczne kufra,
- bagażnik na kufer centralny,
- oparcie dla pasażera z podłokietnikami
- gniazdo zapalniczki.
Dodatkowo motocykl został doposażony w oryginalne akcesoria:
- oparcie kierowcy,
- gmole na tylne kufry,
- uchwyt dla pasażera,
- spacerówki,
- alarm z radiowym powiadamianiem na odległość (oryginalny HD),
- akcesoryjna pokrywa wlewu paliwa,
- chromowane obudowy przełączników,
- chromowane przyciski na kierownicy,
- chromowana ramki radia,
- aluminiowy panel radia,
- chromowane ramki tylnych głośników.
W komplecie dodaję również oryginalną ładowarkę akumulatora, podłączaną do specjalnego gniazda w motocyklu oraz oryginalną pompkę do tylnego zawieszenia. Wartość wszystkich dodatków to co najmniej 5 tys. pln.
Pierwsza rejestracja w Polsce - czerwiec 2013, przy przebiegu 19.000 km. Kupiłem go dla siebie, został sprowadzony z USA jako uszkodzony (brakowało części wyposażenia i naprawy wymagały kufry), ale nie był powypadkowy (posiadam zdjęcia motocykla z aukcji).
Kontakt telefoniczny pod numerem 511 [zasłonięte] 436, e-mail: [zasłonięte]@gmail.com. Motocykl jest do obejrzenia w Warszawie po wcześniejszym umówieniu. Na życzenie mogę przesłać więcej zdjęć.
|