HANKOOK DYNAPRO MT RT03 to letnie opony terenowe klasy medium (średniej), o wysokiej wytrzymałości, przeznaczone przede wszystkim do jazdy w terenie. Opony doskonale spisują się nawet w ekstremalnych warunkach na każdym typie terenu; błoto, śnieg, piasek, skały. HANKOOK DYNAPRO MT RT03 został zaprojektowany w taki sposób, aby pokonać każdą przeszkodę.
Opony HANKOOK DYNAPRO MT RT03 są jednymi z popularniejszych opon terenowych. Produkt jest dumą marki HANKOOK oraz wielokrotnym triumfatorem wielu testów w swojej klasie. Jej wyjątkowe zdolności pokonywania przeszkód są głównym powodem, dla którego wybierają ją zawodowi kierowcy. Opona HANKOOK DYNAPRO MT RT03 charakteryzuje się trwałość i wysoką wytrzymałość. Dzięki masywnej rzeźbie bieżnika świetnie radzi sobie na skalistym i błotnistym terenie. Jest to typowy model do jazdy off-roadowej. Swoją wysoką wytrzymałość zawdzięcza zastosowaniu technologii TriGard. Jest to radialna osnowa z potrójną powłoką poliestrową.
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości mieszanki gumowej opona odporna jest na uszkodzenia mechaniczne takie jak nacięcia i wyrwania. W rzeźbie bieżnika zastosowano wyższe wywinięcie osnowy, która zabezpiecza boki opony. W warunkach off-roadowych uszkodzenia tej części zdarzają się dość często, dlatego konstruktorzy opony HANKOOK zadbali o jej szczególną ochronę. Masywne klocki na barkach opony gwarantują dobrą przyczepność na nierównym terenie, np. w koleinach lub podczas przeprawy na grząskim terenie z obniżonym ciśnieniem. Jak na typową oponę terenową HANKOOK DYNAPRO MT RT03 KM w porównaniu do konkurencyjnych produktów charakteryzuje się wyjątkowo niskim poziomem hałasu. Szczególnie daje się to odczuć w trakcie jazdy po szosie.
Opona HANKOOK DYNAPRO MT RT03 przeznaczona jest na sezon letni dla wielofunkcyjnych samochodów terenowych z napędem 4x4. Dzięki szerokiej gamie rozmiarów można ją stosować w wielu popularnych samochodach terenowych, takich jak Hummer H2, Jeep Wrangler, Suzuki Jimny, Land Rover Defender, Range Rover i innych. Opona przeznaczona jest do użytkowania głównie w terenie. Rekomendowane użycie na drogach to 20%, a w terenie 80%.