Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Handel elektroniczny - Krzysztof Dobosz [nowa]

20-05-2014, 20:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4171127404
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 20-05-2014 20:30:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Handel elektroniczny

Krzysztof Dobosz

Dane:
  • ISBN:78-83[zasłonięte]63103-9
  • liczba stron: 118
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: PJWSTK (Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych)
  • Rok wydania: 2012
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka poświęcona jest wprowadzeniu do wybranych zagadnień związanych z handlem prowadzonym przy użyciu środków elektronicznych. Oprócz ogólnej charakterystyki biznesu elektronicznego, uwagę zwrócono w niej na przede wszystkim na sposób funkcjonowania sklepów internetowych. W związku z tym poruszono zagadnienia m.in. użyteczności aplikacji internetowej, form i systemów płatności elektronicznych, sposobów promocji w sieci oraz regulacji prawnych. Książka obejmuje też zagadnienia aukcji internetowych oraz handlu wykorzystującego urządzenia mobilne.

    Opracowanie jest przeznaczone dla osób interesujących się handlem elektronicznym zarówno z punktu widzenia sprzedawcy, jak i kupującego. Mogą z niego skorzystać również studenci kierunku Informatyka, słuchacze studiów podyplomowych i uczestnicy kursów dokształcających.


    Spis treści
    1 Wstęp
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
    1.1 Idea handlu w sieci Internet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    1
    1.2 Przewodnik po treści. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    2
    2 Biznes elektroniczny
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
    2.1 Elektroniczny system wymiany dokumentów . . . . . . . . . . . . . . . .
    5
    2.1.1 Definicja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    5
    2.1.2 Standaryzacja. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    6
    2.1.3 Realizacja EDI . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    7
    2.1.4 Standardy bazujące na XML . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    7
    2.2 Sektory handlu elektronicznego. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    8
    2.3 Zalety i wady e-biznesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    10
    2.4 Rynek elektroniczny w Polsce . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    11
    3 Sklepy internetowe
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
    3.1 Przegląd w rankingach . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    13
    3.1.1 Kryteria ocen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    13
    3.1.2 Kategorie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    14
    3.1.3 Trendy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    15
    3.2 Porównywanie cen towarów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    16
    3.2.1 Idea działania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    16
    3.2.2 Historia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    17
    3.2.3 Przegląd . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    18
    3.2.4 Porównywarki dla urządzeń mobilnych . . . . . . . . . . . . . . .
    20
    3.3 Formy płatności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    20
    3.3.1 Płatności gotówkowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    20
    3.3.2 Internetowe przelewy bankowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    22
    3.3.3 Portfele elektroniczne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    23
    3.3.4 Karty płatnicze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    25
    3.3.5 Mikropłatności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    27
    3.4 Systemy płatności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    28
    4
    Spis treści
    3.4.1 Idea działania. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    28
    3.4.2 Przegląd systemów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    28
    3.4.3 Wybór systemu płatności . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    30
    3.4.4 Korzyści ze stosowania systemów płatności
    internetowych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    31
    3.5 Bezpieczeństwo. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    31
    3.6 Złote reguły zakupów w sieci. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    32
    4 Wprowadzanie handlu elektronicznego
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
    4.1 Od pomysłu do biznesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    35
    4.2 Oprogramowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    37
    4.3 Zakładanie sklepu internetowego na platformie iStore . . . . . . . .
    40
    4.3.1 Możliwości platformy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    40
    4.3.2 Rejestracja sklepu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    41
    4.3.3 Konfiguracja . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    43
    4.4 Użyteczność biznesowych aplikacji WWW . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    44
    4.4.1 Strony internetowe przyjazne użytkownikowi . . . . . . . . . .
    45
    4.4.2 Analiza procesu zakupowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    46
    4.4.3 Najczęściej spotykane usterki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    49
    4.5 Regulacje prawne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    52
    4.5.1 Regulamin. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    52
    4.5.2 Najczęstsze błędy w regulaminach . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    54
    4.5.3 Zwrot kosztu towaru i jego przesyłki . . . . . . . . . . . . . . . . .
    56
    4.5.4 Prawo autorskie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    57
    4.6 Promocja biznesu elektronicznego w sieci . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    58
    4.6.1 Reklama za pomocą poczty elektronicznej . . . . . . . . . . . .
    58
    4.6.2 Programy lojalnościowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    60
    4.6.3 Aktywizacja klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    61
    4.6.4 Pozycjonowanie stron internetowych . . . . . . . . . . . . . . . . .
    62
    4.6.5 Systemy wymiany łączy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    63
    4.6.6 Reklamy w Internecie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    66
    4.6.7 Reklamy w wyszukiwarkach. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    68
    4.6.8 Reklama kontekstowa na stronie internetowej . . . . . . . . .
    70
    4.7 Użyteczne narzędzia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    73
    4.7.1 Google AdWords . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    73
    4.7.2 Google AdSense . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    77
    4.7.3 Google Trends . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    79
    5 Handel aukcyjny
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
    5.1 Idea i modele aukcji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    81
    5.2 Zarządzanie kupnem w Internecie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    82
    5.2.1 Wyszukiwanie przedmiotu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    82
    5.2.2 Metody realizacji zakupów. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    83
    5.2.3 Aukcja wieloprzedmiotowa. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    86
    5.2.4 Program ochrony kupujących . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    87
    Spis treści
    5
    5.2.5 Ocenianie sprzedających . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    88
    5.3 Zarządzanie sprzedażą w Internecie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    89
    5.3.1 Opłaty w serwisie aukcyjnym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    89
    5.3.2 Prezentacja przedmiotu licytacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    90
    5.3.3 Wybór sposobu sprzedaży . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    93
    5.3.4 Aukcja grzecznościowa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    95
    6 Handel mobilny
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
    6.1 Historia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    97
    6.2 Metody płatności w środowisku mobilnym . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    98
    6.2.1 Premium SMS . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    99
    6.2.2 ProtokółUSSD . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    100
    6.2.3 Karty bezstykowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    101
    6.3 Aplikacje sklepowe w urządzeniach mobilnych . . . . . . . . . . . . . . .
    103
    6.3.1 Przegląd rynku. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    103
    6.3.2 Google Android Market . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    104
    7 Inne formy handlu
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
    7.1 Geomarketing . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    107
    7.2 Handel w wirtualnym świecie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    108
    7.3 E-barter . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    110
    7.3.1 Idea transakcji wiązanych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    110
    7.3.2 Barter w Internecie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    112
    7.3.3 Koszty transportu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    114
    Literatura
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.