|
Hamulec tarczowy Avid - Elixir CR - 160 - tył, czarny
Avid Elixir CR to hamulec hydrauliczny o szerokim zastosowaniu od XC do FR/DH. Dzięki technologi Pad Contact w łatwy sposób można regulować skok klamki.
- Model ten posiada system TaperBore - dzięki nowym kształtom tłoczka uzyskano większą siłę przełożenia hamowania oraz wyeliminowano jałowy ruch tłoczka. Cały system zamyka się szybciej, dzięki czemu przekłada to się na siłę hamowania.
- Wyeliminowano zbiorniczek wyrównawczy, a przeponę gumową wbudowano w cylinder. Zintegrowany z klamką system Padcontact-Point Adjustment – technologia Avid, która przy pomocy czerwonego pokrętła pozwala regulować nacisk dźwigni, przy którym klocki zaciskają się na tarczy. Konstrukcja dźwigni doprowadziła też do zmniejszenia tzw. X-Factor - mniejsze ugięcie dźwigni wpływa na jej większą czułość i wzrost siły hamowania. Kształt klamek stał się dzięki temu bardziej przyjazny dla dłoni i zgodny z naturalnym ich ruchem.
- Nowa obejma Split Clamp - montaż i demontaż dźwigni bez odkręcania manetek i zdejmowania chwytów!
- Możliwość wymiany klocków hamulcowych bez użycia narzędzi (wymiana od góry). Dwa tłoczki pracujące w systemie otwartym.
- Innowacyjny system regulacji zacisku hamulca Tri-Align, pozwalający ustawiać go w prosty sposób w trzech płaszczyznach.
- Geometria Power Reserve - klamka porusza się zgodnie z naturalnym ruchem ręki.
- Obustronna klamka, którą charakteryzuje możliwość montażu po dowolnej stronie kierownicy.
- Kompatybilny z Matchmaker.
- Regulacja wychylenia klamki (Reach Adjust) bez użycia narzędzi
- Dwutłoczkowy zacisk hamulca wykonany z dwóch części z aluminium w technologii CNC, dodatkowa regulacja przewodu dochodzącego do tylnego zacisku
- Łatwe odpowietrzanie hamulca, bez wycieków płynu hamulcowego.
- Tarcza G3 Clean Sweep™. Tarcza posiada krawędź Clean Sweep, która chroni klocki przed brudem i zanieczyszczeniami.
- Kolor: Korpus łapy – czarny wykonany z aluminium, łapa hamulca – karbonowa
- Średnice tarcz hamulcowych: 160 mm, 185 mm
- Waga: 375 g (160 mm Postmount)
|