Zbiornik wyrównawczy w tym modelu umieszczono pomiędzy dźwignią a wejściem przewodu hamulcowego. Rozwiązanie to ma poprawić ergonomię obudowy i zwiększyć siłę hamowania. Także sposób prowadzenia przewodów rozwiązano w taki sposób, by zminimalizować ryzyko ich splątania. Daje to także możliwość bezproblemowego montażu klamek na wąskiej kierownicy. Oddalenie klamki od kierownicy także może być regulowane według preferencji użytkownika.
Zaciski BR-M666 wykorzystują system dwu tłoczkowy oraz konstrukcję kutą dla zapewnienia optymalnego stosunku sztywności do masy.
Właściwości hamulców
Model : Zacisk BR-M666 , Klamki BL-M666
mechanizm Servo Wave z krótkim skokiem - klamka na dwa palce
łatwy dostęp i ustawianie skoku
stabilniejszy przewód hamulcowy mod. SM-BH90: 40 % bardziej sztywny niż SM-BH59 montowany w poprzedniej wersji hamulców XT - kolor przewodu czarny ale mamy możliwość złożenia takich hamulców z białymi przewodami SM-BH90 za odpowiednią dopłatą
długości przewodu: przód ok 100cm, tył ok 170cm (na życzenie skracamy przewody do żadnej długości)
Hamulce wysyłamy zalane i odpowietrzone , gotowe do montażu
kompatybilne z I-Spec, system montażu manetek Shimano bezpośrednio do klamki hamulca
jednokierunkowy system odpowietrzania, łatwe odpowietrzanie (bez wycieku płynu)
Zaciski wykonane w systemie PM - posiadają w zestawie metaliczne okładziny F03C które posiadają zintegrowany radiator odprowadzający ciepło (brak adapterów na IS w zestawie)
Bez tarcz