ISBN: |
838[zasłonięte]4318 |
Wymiar: |
175 x 250 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
284 |
Ocena: |
Dobry - |
Waga: |
0,63 kg |
Indeks: |
0241/52/0073 |
Rok wydania: |
2001 |
Autor: |
Habrajska Grażyna (red.) |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Używana |
Wydawca: |
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna |
Opis książki
Spis treści
MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu
AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej
ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich
JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy – wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego)
KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych
RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych
EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej
JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży
ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny)
ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej
JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...
Uwagi:
Brzegi stron lekko zakurzone. Książka pobiblioteczna, zawiera adnotacje, pieczątki oraz naklejki biblioteczne. Blok książki pęknięty.