Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Habrajska G. (red.) - Język komunikacji t.3

21-04-2015, 7:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17.50 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5199206625
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-04-2015 07:02:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Habrajska G. (red.) - Język komunikacji t.3
ISBN: 838[zasłonięte]4318
Wymiar: 175 x 250 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 284
Ocena: Dobry -
Waga: 0,63 kg
Indeks: 0241/52/0073
Rok wydania: 2001
Autor: Habrajska Grażyna (red.)
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana
Wydawca: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna

Opis książki


Spis treści
MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu
AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej
ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich
JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy – wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego)
KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych
RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych
EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej
JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży
ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny)
ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej
JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...

Uwagi:


Brzegi stron lekko zakurzone. Książka pobiblioteczna, zawiera adnotacje, pieczątki oraz naklejki biblioteczne. Blok książki pęknięty.
Zobacz także...