Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GUMA! CICHE NASADKI do Nordic Walking KOŃCÓWKI Wwa

11-10-2014, 11:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2.29 zł     
Użytkownik wikres
numer aukcji: 4659112067
Miejscowość Wysyłka pocztą 11zł
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-10-2014 10:31:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Wysyłka pocztą 11zł niezależnie od ilości.

 

 

Nasadka C - cena 2,29(*)

****

****

 

 

Dostępne również MIXY, czyli zestawy różnych nasadek - SPRAWDŹ!

.

Honorujemy Kartę Prenumeratora.

Dajemy 15% zniżki na zakupy w sklepie i na naszych aukcjach.

Karta jest BEZPŁATNA, dodawana do prenumeraty Czasopisma Turystycznego "Poznaj Swój Kraj".

.

.

Na tej aukcji sprzedaż nasadek na sztuki.

Zanim klikniesz "kup teraz" zapoznaj się z regulaminem aukcji na końcu ogłoszenia.

.

Nasadka (1szt)
*

Końcówka uniwersalna, czarna. Na każde podłoże: asfalt, ziemia, trawa.

*

Nasadki ciche, bo gumowe. Nie stukają i nie ślizgają się.

Każda końcówka zabezpieczona stalowym insertem.


Dane Techniczne:

Wysokość: ok. 49-57mm

Szerokość: ok. 21-26mm

Średnica otworu: ok. 10-11mm

Ciężar: ok. 31g

***

 
 

Do nas kontakt jest zawsze:

[zasłonięte]@traper.waw.pl

784-[zasłonięte]-080 (play)

Nasadki oczywiście fabrycznie nowe.
Faktura VAT lub paragon.

 

 

Oczekuj od nas:

 

 

- sprawnego i nowego towaru zgodnego z opisem

- solidnego, mocnego opakowania

- paragonu lub (na żądanie z NIP-em) FV

- taniej i szybkiej wysyłki wszystkiego w jednym opakowaniu


 

 

 

 



UWAGA:
*
Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia często przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn. Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.

*

* 

UWAGA:

*

Zanim klikniesz drugi lub trzeci raz, bo wydaje Ci się, że coś Ci się nie udało, skontaktuj się z nami, bo zrobisz w ten sposób drugi czy trzeci zakup tego samego przedmiotu. Jeśli tak się stanie, bezwzględnie będziemy dochodzić od Ciebie zwrotu uiszczonej prowizji od niezawartych transakcji.

 

 

Regulamin aukcji:

 

 

1. Towar na tej stronie wystawia Sprzedający, który NIE MA WPŁYWU na:

- konstrukcję szablonu aukcji

- pochowania podstron z istotnymi informacjami

- anulowania sprzedaży lub redukcji zbyt dużej liczby zamówionych sztuk

- obecność niektórych zapisów wprowadzających Kupujących w błąd

- na sposób pracy niezależnych kooperantów np. poczty czy kurierów.

 

2. Inny adres dostawy zasygnalizuj nam WYRAŹNIE oddzielnym mailem z "INNY adres wysyłki" w tytule, pod rygorem wzięcia całkowitej odpowiedzialności za wysyłkę na niewłaściwy adres. Pamiętaj, że nie wszystkie informacje allegro wysyła do Sprzedającego.

 

3.Wpłaty pośrednie (np. przez pocztę lub payu) TRWAJĄ! I dlatego zalecamy bezpośrednie przelewy  BANKOWE jako najszybszą i najbardziej pewną formę uznania naszego rachunku bankowego.

Numer konta do wpłat:

02-1020-[zasłonięte] 1[zasłonięte]0260002-[zasłonięte] 011995

Dane do przelewu:

PSK

Warszawa, ul. Ciołka 17

   

 

4. Odbiór tzw. zwrotu łączy się z dodatkową opłatą pocztową (kurierską). Ponowna wysyłka towaru po pokryciu tej opłaty (plus vat) oraz po opłaceniu kosztów nowej przesyłki.

 

5. Fakturę VAT wystawiamy jedynie kupującym, którzy poinformują nas o swoim numerze NIP. W przeciwnym wypadku do przesyłki załączamy paragon.

 

6. Poczta dostarcza przesyłki polecone w ciągu 14 dni od daty nadania. Dopiero po tym czasie przyjmowane są reklamacje dotyczące nie dostarczenia przesyłki. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi przy tym o przesyłkę priorytetową , czy ekonomiczną.

 

Wyciąg z Regulaminu Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/Regulamin-%C5%9Bwiadczenia-us%C5%82ug-powszechnych.pdf:

 

& 41.

1. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego przesyłek pocztowych w obrocie krajowym regulują przepisy ustawy, rozporządzenia i rozporządzenia w sprawie reklamacji

 

2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację przesyłki rejestrowanej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.

 

3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w każdej placówce pocztowej Poczty Polskiej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania z zastrzeżenie ust. 4.