Aukcja dotyczy oleju półsyntetycznego do nowoczesnych silników dwusuwowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa GULF PRIDE DFI 3000 - 4LITRY.
UWAGA !!!
Do nowoczesnych silników dwusuwowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie należy stosować klasycznych oleji do dwusuwowych silników zaburtowych.
Gulf Pride DFI 3000 jest wysoce wydajnym, półsyntetycznym olejem do silników 2-taktowych specjalnie stworzonym i opracowanym tak aby spełniał potrzeby najnowszych 2-taktowych silników zaburtowych DFI (z bezpośrednim wtryskiem paliwa). Gulf Pride DFI 3000 jest przeznaczony do trudnych warunków pracy w środowisku morskim i wyprzedza najostrzejsze wymogi wydajnościowe opisane w charakterystykach NMMA (Krajowego Stowarzyszenia Producentów Sprzętu Wodnego) TC-W3R. Zaawansowana technologia dodatków pozbawionych popiołu wykorzystywana w Gulf Price DFI 3000 zapewnia doskonałą smarowność i ochronę przez zużyciem i rdzą.
Technologia najnowszych dodatków oleju Gulf Pride DFI 3000 zwiększa ochronę tłoków przed wypalaniem, zapewnia utrzymanie silnika w czystości oraz zmniejsza do minimum gromadzenie się osadów w komorze spalania. Specjalne pozbawione popiołu detergenty chronią przed zapiekaniem się pierścieni tłokowych, wypadaniem zapłonów oraz przedwczesnym zapłonem. Specjalne inhibitory rdzy chronią przed tworzeniem się rdzy i korozji obecnej w środowisku wodnym. Doskonała smarowność zapewnia zmniejszone tarcie i zużycie. Zapewnia również łatwość mieszania oraz tworzenia stabilnych mieszanek z benzyną nawet w niskiej temperaturze otoczenia.
Gulf Pride DFI 3000 został stworzony specjalnie z myślą o sprostaniu wymaganiom dwusuwowych silników DFI firm Evinrude, Mercury, Yamaha, Nissan oraz Tohatsu wymagających stosowania olejów takiej jakości. Gulf Pride DFI 3000 jest zalecany do stosowania w najnowszych wysoce wydajnych dwusuwowych silnikach zaburtowych chłodzonych wodą gdzie wymagane jest stosowanie smarów NMMA TC-W3®, NMMA TC-W2®, NMMA TC-W® lub innych smarów do zastosowań ogólnych jak również nadaje się do dodawania jako premix z benzyną lub do wtryskiwania przez układ wtrysku oleju w zmiennych proporcjach.
DFI - DIRECT FUEL INJECTION (Bezpośredni Wtrysk Paliwa)