Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Guild Wars: Factions PC NOWA W FOLII

18-01-2012, 16:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.99 zł     
Użytkownik topkan_pl
numer aukcji: 2034361565
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-01-2012 21:59:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Top Seller: Guild Wars: Factions PC (napisy PL)

Opis

tryb gry: massive online multiplayer
nośnik: 1 CD
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 12+

wersja językowa: polska i angielska

Factions to podtytuł pierwszego, pełnoprawnego rozszerzenia do popularnej na całym świecie gry MMO z elementami role-playing, pt. Guild Wars. W przeciwieństwie do innych wydawnictw tego typu, opisywany dodatek jest samodzielnym produktem i do jego działania nie jest wymagane posiadanie oryginalnej produkcji. Warto jednak zaznaczyć, że w takiej sytuacji gracz ma dostęp wyłącznie do materiałów zawartych w add-onie.

Akcja Factions przenosi miłośników zmagań online na tereny kontynentu o nazwie Cantha - tajemniczego regionu położonego daleko na południu wirtualnego świata Tyria. Kontynent ten zamieszkują trzy rasy. Pierwsza nacja to Cantha (kupcy i handlarze prowadzeni przez dziedzicznego imperatora). Niestety, około 200 lat temu jeden z przywódców został obalony przez swojego potężnego ochroniarza, który nosił imię Shiro Tagatchi. Kiedy udało się przywrócić władzę we właściwe ręce, Shiro skazano na śmierć. Jego egzekucja doprowadziła jednak do przemiany zielonych lasów na skamieniałe i zamiany morza w nefryt. Teraz duch Shiro powraca, co oznacza spore kłopoty… Dwie kolejne nacje od wieków walczą między sobą. Mowa tu o: Kurzickach (konserwatywna, bardzo religijna frakcja, która dąży do utrzymania aktualnego porządku; jej przedstawiciele zamieszkują skamieniałe lasy, gdzie rzeźbią sobie piękne domy) oraz Luxonach (dzika rasa koczowników, wyznająca zasadę „przetrwa tylko najsilniejszy”, która posiada olbrzymie maszyny kroczące, jakie z powodzeniem przemierzają tereny dawnych wód, zamienione w nefryt).

Guild Wars: Factions wprowadza dwie zupełnie nowe profesje do wyboru dla prowadzonych bohaterów: Zabójcę (specjalista od rozmaitych pojedynków na bronie, teleportacji i cichym eliminowaniu oponentów) oraz Rytualistę (summoner, który używa przyzywanych istot do atakowania rywali, leczenia się, obrony, czy wzmacniania posiadanych czarów). Do tego dochodzi również 25 nowych umiejętności oraz sześć zestawów zbroi dla „starych” klas postaci. Developerzy postarali się też o rozbudowanie opcji związanych ze zmaganiami Cooperative i Player versus Player. Nowością jest tutaj chociażby tryb, w którym sojusze różnych gildii walczą między sobą o kontrolę nad wybranymi częściami mapy, np. miastami.

Do eksploracji oddano mnóstwo nowych obszarów, włączając w to m.in. dachy miast, olbrzymie świątynie zbudowane na plecach gigantycznych żółwi, tunele wyrzeźbione w „morzu” nefrytu, czy duże wyrwy w skamieniałych lasach. Obrazu całości dopełnia tryb Obserwatora, który umożliwia graczom nie biorącym udziału w grze śledzenie wyczynów innych użytkowników.