Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GUESS U11622L4 Kryształki Bransoleta Damski W. 24h

17-01-2012, 2:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 529 zł     
Użytkownik USA_ZONE
numer aukcji: 2033980033
Miejscowość internet, Polska
Wyświetleń: 17   
Koniec: 16-01-2012 19:12:24

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Koszty wysyłki
* Paczka priorytetowa - 0 zł
* Paczka pobraniowa - 0 zł
* Kurier - prosimy o kontakt 

Formy Płatności
* Płatności Allegro
* Wplata na konto bankowe
* Płatność przy odbiorze
Nr. rachunku do wpłat indywidualnych otrzymają Państwo w e-mailu po zakończeniu transakcji

Regulamin
* Po dokonaniu zakupu proszę przesłać dane adresowe, na które ma być wysłany zakupiony przedmiot
* W przypadku zmiany adresu do wysyłki należy również zamieścić ta informacje
* Proszę pamiętać o wyborze formy płatności i sposobu wysyłki

Kontakt:
usa_[zasłonięte]@o2.pl



Marka GUESS:

Guess – amerykańska luksusowa marka odzieżowa, zajmująca się także produkcją i dystrybucją różnego rodzaju dodatków i biżuterii.

Firmę Guess Inc założyli w 1981 roku czterej bracia Georges, Armand, Paul i Maurice Marciano. W rodzimej Francji nie znaleźli sprzyjającyh warunków do otwarcia własnego biznesu, więc przenieśli się do USA, by tam otworzyć swój pierwszy dom mody w Beverly Hills w Los Angeles.

Pierwszym produktem marki Guess był zaprojektowany przez braci model dżinsów z trzema zamkami błyskwicznymi. Mimo że krytycy zignorowali ten model, przyjęła go firma Bloomingdale’s. Trzydzieści egzemplarzy wystawionych w butiku tej firmy wyprzedało się błyskawicznie, a marka Guess zyskała popularność i uznanie klientów.

W 1982 roku firma Guess rozpoczęła kampanię reklamową, którą zajął się bezpośrednio Paul Marciano. Kampania była przełomowym momentem dla marki. Modelki w ich markowych dżinsach, przedstawione w seksownych, wyzywających pozach, zapewniły sukces firmie braci Marciano.

Kampanie Guess w kolejnych latach zdobyły wiele prestiżowych nagród Clio Awards. W 1985 roku Guess zaprojektował specjalne ubrania na potrzeby kultowego filmu „Powrót do przyszłości”.

W latach 80. XX wieku bracia Marciano, poszukiwali sposobu na zmniejszenie kosztów produkcji swoich markowych dżinsów, w efekcie czego Guess podpisało kontrakt z firmą Jordache, która miała pomóc im w tańszej produkcji ich kolekcji. Między dwoma firmami narodził się konflikt, który od 1984 roku przerodził się w wieloletni proces sądowy. Dopiero w 1990 roku zakończyła się ostatnia sporna sprawa w sądzie między Guess a Jordache, pozostawiając firmę braci Marciano całkowicie niezależną.

W tym samym czasie Guess rozwinął działalność firmy we Włoszech, Kanadzie, Japonii. Na początku lat 90. w rodzinnej firmie braci Marciano, nie było już Georgesa – sprzedał swoje 40-procentowe udziały w Guess braciom za 200 milionów dolarów. Krótko po swojej dymisji Georges pozwał do sądu firmę Guess pod zarzutem rzekomego nielegalnego posługiwania się jego nazwiskiem przez markę. Prezesem firmy został Maurice, a wiceprezesem Armand.

Guess przeznaczył 28 milionów dolarów na kampanię reklamową w 1993 roku. Firma wypuściła na rynek także wiele różnorodnych linii dodatków i biżuterii. Dzięki temu w 1993 roku szacowane zarobki firmy wynosiły 700 milionów dolarów. Rok później z samej linii zegarków Guess odnotował zysk 100 milionów dolarów. W 1999 roku Guess wypuścił kolejne linie: Baby Guess i Guess Kids. Rok później zaingurowano markę G BRAND.









 

 

O nas Inne aukcje Opinie klientów Zadaj pytanie

 


Przedmiotem sprzedaży jest fabrycznie nowy i w 100% oryginalny zegarek damski:

GUESS U11622L4

 

 

Nowy, szykowny Guess by Marciano. Zegarek jest wariacją niezwykle popularnej serii GUESS PRISM. Czasomierz na czarnej, akrylowej bransolecie ze srebrną wysadzaną dookoła kryształkami od Swarovskiego kopertą wprost z modelu G13537L . W porównaniu do pierwowzoru U11622L1 posiada lekką bransoletę wykonaną z masy akrylowej. Materiał zbliżony właściwościami do plastiku jest lekki, wytrzymały i wysoce odporny na zarysowania. 
Zegarek w rzeczywistości wygląda olśniewająco i z całą pewnością doda uroku każdej pięknej Pani.

Informacje o zegarku:
- Damski zegarek kwarcowy (precyzyjny japoński mechanizm)
- Szkiełko mineralne odporne na zarysowania
- Srebrna obudowa (koperta) ze stali szlachetnej wysadzana kryształkami od Swarovskiego
- Czarna wykonana z masy akrylowej bransoleta ze srebrnym stalowym zapięciem (wyjmowane ogniwa, regulacja)
- Srebrne, fosforyzujące wskazówki
- Wielofunkcyjna tarcza: 12/24 godzinny datownik; Dzień miesiąca; Dzień tygodnia
- Szerokość bransolety: 20 mm
- Średnica koperty: 40 mm
- Grubosc: 12 mm
- Wodoszczelny do 10 atm / 100 m
- Zegarek z metkami, zapakowany w oryginalne pudełko wraz z instrukcją obsługi i gwarancją Guess

 Zegarek zakupiony w oryginalnym sklepie

Wszystkie sprzedawane przedmioty znajdują się już w Polsce i są dostępne od ręki.
Wszystkie przedmioty pochodzą z USA gdzie zostały zakupione w sklepach firmowych na wyprzedażach lub bezpośrednio od producentów. 
 

 



 



 

 

 

 

 

 

 

Nasi Klienci zakupione przedmioty zawsze otrzymują w oryginalnym opakowaniu producenta z pełną dokumentacją

 

   

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą Pozostałe aukcje »
© Aplon

 
Życzymy udanych zakupów

 

 

 

  
GUESS U11622L4 Kryształki Bransoleta Damski W. 24h

  Logo i znaki graficzne Firm na stronach naszej firmy zostały użyte jedynie w celach identyfikacji marki produktów jakie oferujemy do sprzedaży.


 

 

 

 

Marka GUESS c.d.:

  W 2002 roku Guess znalazł się w „Top 5” najczęściej wybieranych sklepów przez młode Amerykanki. W roku 2004 firma braci Marciano obchodziła dwudziestą rocznicę powstania linii ich markowych zegarków. Z tej okazji Guess wprowadził na rynek specjalny model zegarka w limitowanej serii. Dodatkowo w tym samym roku firma rozbudowała wiele swoich butików na terenie USA. W 2005 roku Guess zaproponował linie perfum: Guess for Woman – dla kobiet, a rok później zapach dla mężczyzn – Guess for Men. W 2007 roku Guess stworzyło nową markę G by Guess dla młodzieży. Siłą tej marki są niskie ceny. W strategii kampanii reklamowej G by Guess bracia Marciano postawili głównie na kuszące, klimatyczne wystawy sklepowe, które stwarzały młodzieżowo-klubową atmosferę. Także w 2007 roku Guess zaprezentowało nową kolekcję ekskluzywnych zegarków – GC, wykonanych z materiałów wysokiej jakości, co nadawało im luksusowy design.

Paul i Maurice Marciano: