Gitara akustyczna T.Burton Maiden z pudłem rezonansowym typu jumbo. - Posiada elektronikę L.R.Baggs Element Stage Pro oraz wbudowany TUNER (stroik) - Gitarę sprzedaję z dopasowanym do niej pokrowcem Gitara jest w idealnym stanie, prawie nieużywana. GRATIS dodaję nowe struny D'addario!
Specyfikacja: • kształt pudła: jumbo • płyta wierzchnia: świerk • boczki: basswood • płyta spodnia: basswood • gryf: mahoń • podstrunnica: palisander • mostek: palisander, matowy • ożyłkowanie pudła i gryfu: klon • markery: masa syntetyczna • klucze: monolityczne • struny: D'Addario EXP • szerokość gryfu przy główce: 43,0 mm • szerokość gryfu na 12 progu: 53,6 mm • lakier: matowy • klucze: monolityczne • elektronika: L.R.Baggs Element Stage Pro OPIS : Płyta wierzchnia Maidena wykonana jest ze świerku, boczki i płyta spodnia to basswood. Gitara wyposażona jest w klucze monolityczne typu groover, które pozwalają na większą precyzję i stabilność stroju. Dokładność w nabiciu progów zapewnia bezproblemową grę w każdej pozycji. W standardzie wyposażenia są struny D'Addario EXP ze specjalną powłoką NanoWeb, która wydłuża ich żywotność nawet czterokrotnie. T. Burton Maiden z pudłem rezonansowym typu jumbo. Konstrukcja ta w porównaniu z pudłem typu dreadnought (w terminologii europejskiej - western) jest większa, zapewnia brzmienie głośniejsze, głębsze, nasycone dolnymi częstotliwościami - pełniejsze. Instrumenty takie znajdują zastosowanie w graniu akompaniamentu, a donośność dźwięku umożliwia stosowanie ich bez dodatkowego nagłośnienia na kameralnych występach. T. Burton Maiden swoim brzmieniem nie odstępuje od instrumentów wyprodukowanych z droższych komponentów, co więcej, wiele z nich brzmieniowo rozkłada po prostu na łopatki. Grając na nim usłyszymy dźwięki stonowane i wyrównane, dosłownie stworzone do gry palcami czy też techniką fingerstyle. Nie grozi nam zatem zbyt głośne dudnienie dolnych częstotliwości czy agresywne trzaski w wysokich rejestrach. Nie tylko swym brzmieniem Maiden potrafi zaimponować, jego wygląd również prezentuje się doskonale. Matowy lakier, klonowe ożyłkowanie oraz intarsjowana rozeta potrafią zauroczyć. W prezentowanym egzemplarzu zamontowano pickup Element i equalizer Stage Pro firmy L.R.Baggs. O odmienności brzmienia tej elektroniki od innych przetworników piezo decyduje chroniony patentem pickup Element, niepozornie wyglądający, srebrzysty, spłaszczony kabelek. Różni się on od wszelkich innych pickupów piezo tym, że jest aktywny na całej swojej długości – zarówno w części umieszczonej pod podstawkiem, zbierającej drgania wprost ze strun jak i w części zamocowanej wewnątrz pudla gitary, od mostka aż do equalizera. Ta część podwieszona wewnątrz służy za kabel połączeniowy ale nie tylko. Ona także zbiera dźwięki z wibrującego pudła gitary. Działa trochę jak mikrofon łagodząc w ten sposób brzmienie pickupa. Odbiera mu tak niemiły dla ucha szklisty ton charakterystyczny dla piezaków i nie zniekształca dynamiki gitary, zarówno brzmienie jak i dynamika są w Element bliskie naturalnemu brzmieniu gitary. Towarzyszący pickupowi equalizer Stage Pro jest urządzeniem zbudowanym w klasie A, w całości z elementów dyskretnych. Gdyby użyto układów scalonych ułatwiłoby to proces produkcji lecz miałoby istotną wadę – takie układy mają wysoki poziom szumów. Stage Pro niemal nie szumi ale nie to jest jego najwiekszą zaletą. Jest nią niezwykle ciepłe brzmienie. Wyjaśnieniem źródła wyjątkowego brzmienia Stage Pro jest to, że został zbudowany na bazie doświadczeń z kultowym przedwzmacniaczem do gitar akustycznych Para D.I.