Suzuki GSX-R 600 k5
Jeżeli szukasz "igły" bez ryski (z nowymi chińskimi plastikami) i z przebiegiem rzędu 1000 km rocznie to przejdź do następnego ogłoszenia .
Trochę ostatniej historii:
- na sezon 2014 wykonano regulację luzu zaworowego i synchronizajcę przepustnic
- na sezon 2015 zrobiony kompletny przegląd
- wymieniony filtr oleju (MANN) i olej (CASTROL POWER 1 RACING 5W50)
- wymienione uszczelniacze lag (ARIETTE)
- wymienione kapturki przeciwpyłowe lag (ALLBALLS)
- wymieniony olej amortyzatorowy (BEL-RAY 10W)
- wymienony płyn chłodniczy (DYNAGEL)
- wymienione klocki przód (SBS)
- wymienione klocki tył (FERRODO)
- nowy akumulator (EXIDE)
W sumie ponad 1000 zł na przygotowanie do sezony - czy "igła" od handlarza też jest w taki stanie?
Moto posiada:
- filt powietrza (K&N SU-7504)
- crash pady
- rolki pod stojak
- tank pad
- siedzenie pasażera
- pokrywę siedzenia pasażera
- instalację pod xenon (wyjęta)
Moto pali na dotyk, biegi wchodzą bez problemu. Żadnych kłopotów. Aktualny przebieg 35830 i rośnie. Moto na codzień dojeżdzam do pracy, i średnio 2 razy w miesiącu jakąś trasę. W tym sezonie jak narazie zrobiłem 3000 km. Mogę rozważyć zamianę na turystyka, nakeda, ew.nowszego sporta (możliwa dopłata).
Możliwość obejrzenia w Białymstoku, ew. czasami w Zambrowie.
wiecej zdjec tnij.org/hqz52fh