Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grzybczyk Katarzyna - Prawo reklamy

17-05-2014, 2:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 55 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4248904217
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 16-06-2014 02:14:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Grzybczyk Katarzyna - Prawo reklamy
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64377
Wymiar: 17.0x24.0cm
Nr wydania: 3
Seria: SERIA AKADEMICKA
Ilość stron: 330
Ocena: -
Waga: 0,49 kg
Indeks: 585[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2012
Autor: Grzybczyk Katarzyna
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki


W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
  • ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
  • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
  • ustawa - Prawo własności przemysłowej.


Wszystkie zagadnienia są zilustrowane przykładami i orzeczeniami, dzięki czemu czytelnicy mogą zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej. Znajda też w opracowaniu odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Trzecie wydanie książki zostało rozszerzone i uzupełnione o rozdziały zawierające omówienie nie tylko nowych regulacji prawnych, lecz także nowych problemów pojawiających się w działalności reklamowej, takich jak lokowanie produktu czy wykorzystanie tatuażu w reklamie.
Zobacz także...