WITAMY NA NASZEJ AUKCJI
Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany. Pochodzi bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu nie będziesz miał żadnych problemów z realizacją gwarancji. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon .
POSIADA 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA
Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEDŁUŻENIA NA 5 LAT
Grzejnik olejowy 9 żeberkowy, z 3 ustawieniami mocy grzania, płynną regulacją temperatury, miejscem na nawinięcie przewodu oraz z zabezpieczeniem przed przegrzaniem.
|
|
| Model na rok |
2012 |
| Linia |
NIE |
| Kolor |
Biało-szary |
| Rodzaj grzejnika |
Żeberkowy |
| Gwarancja |
24 miesiące |
|
|
| Ilość poziomów mocy grzania |
3 |
| Regulacja temperatury |
Płynna regulacja |
| Komunikacja |
Lampki kontrolne |
|
|
| Ilość elementów grzejnych |
9 żeberek |
| Ustawienia mocy grzania [W] |
700/[zasłonięte]/2000 |
| Moc maks. [W] |
2000 |
| Zabezpieczenia |
Przed przegrzaniem |
| Chowanie przewodu |
Miejsce na nawinięcie |
| Konstrukcja |
Kółka, Uchwyt do przesuwania grzejnika |
| Inne |
Waga [kg]: 9.2, Wymiary [cm]: 46x15.5x59 |
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO W NASZYM SKLEPIE W
MYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 62 PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM.
S E R D E C Z N I E Z A P R A S Z A M Y !!!
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.