WITAM, PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWY
GRZEJNIK ATLANTIC F18 2000W
Każdy z grzejników wyposażony został w cyfrowy termostat, pozwalający na regulację 2 niezależnych poziomów temperatur.
Może on również odbierać sygnały i rozkazy przesyłane do niego za pośrednictwem programatora Chronopass, może być również sterowany poprzez inny niezależny programator.
Termostat grzejnika uwzględnia wszystkie gratisowe kalorie docierające do pomieszczenia - ciepło słoneczne, ciepło związane z obecnością ludzi, etc.
Grzejnik posiada system NUMERIC zapewniający pomiar temperatury pracy grzejnika z dokładnością do 0,1°C gwarantując tym samym wysoki komfort, skuteczność oraz ekonomiczną pracę urządzenia.
System PASS PROGRAM odpowiedzialny jest za sterowanie i przesyłanie informacji do wielu urządzeń za pośrednictwem programatora Chronopass, dzięki czemu możliwa jest oszczędność energii rzędu nawet 25% w skali roku.
Grzejnik standardowo wyposażony jest w:
• niskotemperaturowy element grzewczy z dyfuzorem aluminiowym,
• cyfrowy termostat temperatury,
• 5 funkcyjny przełącznik trybów pracy - KOMFORT, EKO, ANTYZAMARZANIE, STOP, PROGRAM,
• 3 zakresy temperatur pracy - KOMFORT, EKO, ANTYZAMARZANIE,
• 2 niezależne pokrętła umożliwiające indywidualne ustawienie zakresu temperatury KOMFORT i EKO,
• 3 świetlne sygnalizatory trybu pracy,
• blokadę ustawień termostatu
• bezpiecznik termiczny,
• bryzgoszczelną konstrukcję urządzenia IP24.
Montaż naścienny.
Termostat cyfrowy.
Moc (W): 2000 W
Wymiary 740x450x78
Waga (kg): 6,2
Żaden grzejnik F117 i F18 firmy Atlantic nie posiada wtyczki, jest on przeznaczony do podłączenia pod instalacje, aby podłączyć grzejnik pod gniazdko należy dokupić kabel z wtyczką.
Gwarancja 2 lata
wystawiam fakturę Vat
pytania proszę kierować na adres: [zasłonięte]@gmail.com
Ważne! Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki przy kurierze. Przedmioty, które sprzedajemy na aukcji są oryginalne, nowe i pełnowartościowe, w momencie uszkodzenia paczki z winy przewoźnika potrzebne jest spisanie protokołu z kurierem, który przyniósł wadliwą przesyłkę. Bez protokołu i możliwości ubiegania się o odszkodowanie od firmy kurierskiej nie będziemy mogli wymienić towaru na nowy ani zwrócić pieniędzy. W razie spisania protokołu z kurierem z powodu uszkodzonej przesyłki prosimy o przesłanie go do nas na adres e-mail.