Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grzegorz Krzemień Serwis firmowy strona firmowa

23-02-2015, 23:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16.50 zł     
Użytkownik fhjubo
numer aukcji: 5090600604
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-02-2015 23:01:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Grzegorz Krzemień

Tytuł: Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny

Liczba Stron: 164

Wydawnictwo: Helion, 2009

Stan: nowa 

 

Opis: 

Profesjonalne przygotowanie projektu
    Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
    Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
    Studia przypadków

    Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
    Grzegorz Kiszluk
    redaktor naczelny magazynu Brief

Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.

Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.

    Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
    Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
    Kluczowe zagadnienia prawne
    Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
    Planowanie działań na przyszłość