ISBN: |
838[zasłonięte]6273 |
Wymiar: |
140 x 200 mm |
Nr wydania: |
III |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
115 |
Ocena: |
Dobry + |
Waga: |
0,46 kg |
Indeks: |
0165/51/0091 |
Rok wydania: |
1997 |
Wydawca: |
Biblioteka Menadżera i Bankowca |
Autor: |
Grzegorczyk Wojciech |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Książka Marketing bankowy przedstawia ugruntowane zasady i elementy marketingu w odniesieniu do banków. Na rynku usług bankowych widoczna jest narastająca konkurencja między bankami, które dążą do obrony i umocnienia swojej pozycji. Osiągnięcie tych celów i jednoczesne zaspokojenie potrzeb i wymagań klientów jest możliwe, gdy banki kierują się w swoim działaniu orientacją marketingową. Oznacza to, że działania banku są poprzedzone badaniami jego zasobów i możliwości oraz otoczenia w jakim funkcjonuje. Wnioski z tych badań pozwalają przygotować i realizować strategię marketingową, przy wykorzystaniu zintegrowanego zespołu instrumentów oddziaływania na nabywców i konkurentów.
Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przykłady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyką bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków.
Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
Uwagi :
Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa delikatnie wytarta. Posiada adnotacje i pieczątki pobiblioteczne.