Wesołe pszczółki w wózku
Jedynym sprawdzonym sposobem na skupienie uwagi maleństwa podczas spaceru, jest zainstalowanie przy wózku grzechotek. Nie chodzi o to, by było ich nie wiadomo ile, ale o to, by były kolorowe, wydawały różne dźwięki i poruszały się.
BabyOno proponuje grzechotkę do wózka trzy pszczółki. Rozwieszasz ją między krawędziami wózka, tak żeby maleństwo dobrze ją widziało i jedziesz na spacer. Oczywiście wszystkie mamy wiedzą, że grzechotka to nie tylko plastikowy umilacz czasu, ale także przedmiot rozwijający wyobraźnię dziecka, uczący kształtów, sylwetek, kolorów.
Podsumowując:
- pszczółki do wózka BabyOno to potrójna grzechotka, którą rozwieszasz między krawędziami wózka w zasięgu wzroku Twojego maluszka,
- grzechotka skupia uwagę dziecka, ale jednocześnie wyostrza jego zmysł wzroku, słuchu, rozwija wyobraźnię i uczy rozpoznawania i zapamiętywania kształtów i kolorów,
- jest wykonana z najwyższą dbałością o bezpieczeństwo Twojego maleństwa.
Nie czekaj ani dnia dłużej!
Kup kolorowe pszczółki już dzisiaj i ciesz się wraz ze swym dzieckiem spokojnym spacerem, przepełnionym wspaniałymi wrażeniami.
Wysyłka towaru/Gwarancja dostawy 24h
Gwarantujemy dostawę w ciągu 24h, jeśli transakcja została zakończona do godziny 15 od poniedziałku do piątku.
W pozostałych przypadkach zamówienie zostaje wysłane kolejnego dnia roboczego. Punktualności dostawy gwarantują profesjonalne firmy kurierskie, z którymi współpracujemy. W momencie wysyłki towaru otrzymujesz wiadomość z nr przesyłki oraz informacją gdzie możesz śledzić jej status.
Bezpieczeństwo przesyłki
Gwarantujemy, że zamówienie dotrze do Ciebie pewnie i bezpiecznie.
Wszystkie przesyłki objęte są bezpłatnym ubezpieczeniem, które zapewnia zwrot towaru w przypadku ich uszkodzenia lub zwrot pieniędzy w przypadku zaginięcia.
Odbierając przesyłkę sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone oraz czy paczka jest oryginalnie zapakowana, tzn. czy jest oklejona nieuszkodzoną i nieprzerwaną taśmą firmową BabyOno.
Jeżeli stwierdzisz, że opakowanie jest uszkodzone lub paczka nie jest oryginalnie zapakowana, tzn. opakowanie oklejone jest inną taśmą lub taśmy są uszkodzone, nie odbieraj przesyłki, spisz w obecności kuriera protokół reklamacyjny i niezwłocznie skontaktuj się z nami wysyłając emaila na adres [zasłonięte]@babyono.pl lub dzwoniąc pod numer 61 [zasłonięte] 33.
Kompleksowa obsługa reklamacji
Dbając o najwyższy standard obsługi klienta oferujemy Ci:
- kontakt w ciągu 24h* - ponieważ respektujemy Twój czas
- dogodny termin odbioru towaru na nasz koszt - ponieważ priorytetem dla nas
jest dostosowanie się do Twoich potrzeb
- informacje na bieżąco, co dzieje się z Twoim zgłoszeniem – ponieważ Cię szanujemy
- błyskawiczną naprawę lub zwrot pieniędzy – ponieważ zależy nam na Twoim zadowoleniu
Masz pytania? Skontaktuj się!
Infolinia 61 [zasłonięte] 33
(czynna pon.-pt., od 8:00 do 16:00)
Napisz do nas: [zasłonięte]@babyono.pl
(odpowiadamy w ciągu 24h roboczych)