Doc Clock: The Toasted Sandwich of Time stanowi połączenie dwóch gatunku – gry logicznej i platformówki.
Doc Clock: The Toasted Sandwich of Time opowiada o losach zwariowanego naukowca, który zajmuje się przeprowadzaniem eksperymentów. W wyniku jednego z nich kot doktora został zamieniony w roślinę. Nasz bohater postanawia naprawić tę sytuację i tworzy wehikuł czasu, jednak zamiast przenieść się do przeszłości, trafia do przyszłości, gdzie ziemia nie jest już zamieszkiwana przez ludzi, lecz roboty, a wspomniane urządzenie na samym początku ulega zniszczeniu i rozsypuje się na wiele kawałków. I to właśnie zebraniem ich wszystkich i naprawą wehikułu zajmujemy się podczas zabawy.
Dostęp do kolejnych lokacji odblokowujemy rozwiązując kolejne zagadki logiczne. Wykorzystujemy do tego celu wynalazki naszego bohatera, w tym między innymi specjalny suwak, dzięki któremu możemy cofnąć czas, co znacznie ułatwia zabawę podczas zmagania się z elementami platformowymi. Podczas rozgrywki zbieramy rozmaite przedmioty (a właściwie nie my, lecz nasz robot Sack wyposażony w dalekosiężne ramię), z których naukowiec tworzy kolejne rzeczy.
Doc Clock: The Toasted Sandwich of Time może pochwalić się zaawansowanym silnikiem fizycznym. Oprawa wizualna jest w pełni dwuwymiarowa i kreskówkowa, ale mimo to prezentuje się całkiem okazale.
Wymagania: Pentium IV 2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti lub lepsza), 300 MB HDD, Windows XP/Vista/7, łącze internetowe