Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRYWALIZACJA - TKACZYK PAWEŁ - NOWA

27-06-2012, 0:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik mikewhiskey
numer aukcji: 2357420536
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-06-2012 20:32:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



e-mail: [zasłonięte]@gmail.com



Klikajac "Kup teraz" akceptujesz warunki regulaminu znajdujacego sie w zakladce "O mnie".



Najczesciej zadawane pytania.



Zachecamy do dokonywania platnosci przez Allegro, dane do zwyklego przelwu znajdziesz w zakladce "O mnie".

 


 

 

Grywalizacja

Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Autor/autorzy:

Paweł Tkaczyk

Helion

 

 

 

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

 Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

 

 Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

 

 

 

Oprawa: Miękka

Format: 14.0x21.0cm

Ilość stron: 160

Rok wydania: 2012