Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych- AutorGabe Zichermann, Christopher Cunningham
- Premiera2[zasłonięte]012-09
- Liczba stron168
- Format168x237
- Oprawamiękka
- Rodzajksiążka
Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć? Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów. - Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
- Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
- Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
- Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
- Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
- Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ). Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji. Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło! | KontaktGG:[zasłonięte]81659 TEL: 782 [zasłonięte] 185 e-mail: ksiegarnia-ziomek-[zasłonięte]@wp.pl WysyłkaKoszt przesylki należy doliczyć do ceny towaru. Wysyłka w 48 godzin od daty zaksięgowania wpłaty Książki wysyłam w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub paczkach Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon a na życzenie również fakturę Vat. Do każdej następnej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1 zł koszt wysyłki. PłatnościNumer konta oraz moje dane zostaną automatycznie przesłane przez serwis allegro na twój adres e-mail po zakończeniu aukcji. |