Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW ~ 24H

25-06-2015, 11:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.90 zł     
Użytkownik orbito-pl
numer aukcji: 5441567587
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-06-2015 11:04:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

SPRZEDAJĄCY

ul. Aluzyjna 34
03-149 Warszawa
NIP: 118[zasłonięte]125-13

 

ODBIÓR OSOBISTY

odbiór osobisty

 

Zobacz więcej: opis + mapki.

 
 

BANK

Konto bankowe (mBank):
35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543

W tytule przelewu koniecznie wpisz
swój login Allegro!

 

ZBIORCZA PRZESYŁKA

odbiór osobisty

 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

Przedmiot aukcji:
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Termin realizacji:
availability
Grywalizacja Mechanika gry na stronach WWW ~ 24H

Wydawnictwo: Helion

Autor: Zichermann Gabe, Cunningham Christopher

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46398

Liczba stron: 168

Format: 168x237


 

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!

H_GRYMEG
W: 0.329