Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW

21-02-2015, 11:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5018275775
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 2   
Koniec: 21-02-2015 11:06:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Okładka książki Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych

Tytuł oryginału: Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps

Autorzy: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham

Rok wydania: 2012

Stron: 168

Tłumaczenie: Rafał Jońca

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3986-1

Format: 168x237

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

  • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
  • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
  • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
  • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
  • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
  • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).

Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_biznesit marketing, java, system operacyjny, iphone, skuteczność, telefon, urządzenia mobilne, aplikacje mobilne, apple, programowanie, aplikacje, sdk, projektowanie, xcode, kod, geolokalizacja, json, bezpieczeństwo, interfejs, technologia, hacking, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, komunikacja, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, zysk, własna firma, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, media, konsument, marketing, blog, rynek, przedsiębiorczość, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, skuteczność, praca, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, copywriter, mailing, e-biznes, koszty, klient, społeczność, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, konkurencja, usability, reklama, dochód, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marka, strategia, biznes, firma, e-biznes, internet, mailing, sukces, sieć, pozycjonowanie, komunikacja, społeczność, zarządzanie, odbiorca, perswazja, copywriter, witryna, aukcje internetowe, kampania reklamowa, konsument, przewaga konkurencyjna, kurs, książka, podręcznik, tutorial