Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
Tytuł oryginału: Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps
Autorzy: Gabe Zichermann, Christopher Cunningham
Rok wydania: 2012
Stron: 168
Tłumaczenie: Rafał Jońca
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3986-1
Format: 168x237
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!
Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?
Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.
- Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
- Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
- Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
- Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
- Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
- Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie
Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).
Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.
Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!
helion_promocja1 helion_biznesit marketing, java, system operacyjny, iphone, skuteczność, telefon, urządzenia mobilne, aplikacje mobilne, apple, programowanie, aplikacje, sdk, projektowanie, xcode, kod, geolokalizacja, json, bezpieczeństwo, interfejs, technologia, hacking, kurs, książka, podręcznik, tutorial,praca, komunikacja, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, zysk, własna firma, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, media, konsument, marketing, blog, rynek, przedsiębiorczość, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, skuteczność, praca, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, copywriter, mailing, e-biznes, koszty, klient, społeczność, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, konkurencja, usability, reklama, dochód, kurs, książka, podręcznik, tutorial,marka, strategia, biznes, firma, e-biznes, internet, mailing, sukces, sieć, pozycjonowanie, komunikacja, społeczność, zarządzanie, odbiorca, perswazja, copywriter, witryna, aukcje internetowe, kampania reklamowa, konsument, przewaga konkurencyjna, kurs, książka, podręcznik, tutorial