Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier ~WYS 0

12-07-2012, 9:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł      Najwyzsza cena licytacji: 32 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 2430380841
Miejscowość Bielsko-Biała
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 57   
Koniec: 02-07-2012 16:08:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PAMIĘTAJ!!!

Książki są NOWE stan IDEALNY!

Pokrywam wszelkie koszty dostarczenia książek i płyt do Ciebie!

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

MEGA HIT WYDAWNICZY !!!


  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier

    Okładka książki

    Autorzy: Paweł Tkaczyk

    Rok wydania: 2012

    Stron: 160

    ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3624-2

    Format: 140x208

    Oprawa: miękka

    Książka jest nowa

    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

    Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

    Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!



    Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".

    Źródło: Wyd. Helion

    GRYWALIZACJA Jak zastosować mechanizmy gier ~WYS 0

    SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

    W ATRAKCYJNEJ CENIE?

    ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!



    UWAGA!!!

    Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

    lub


    Serdecznie zapraszam!




    PAMIĘTAJ!

    Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

    OSZCZĘDZASZ!

    Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

    GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

    W SUPER CENACH!!!

    Książka jest NOWA stan IDEALNY.

    Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

    Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

    Wysyłka GRATIS!

    Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

    Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

    Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.





  • © AllegroPromo