Część pierwsza .Wprowadzenie teoretyczne - gry symulacyjne w dydaktyce . Symulacje i gry decyzyjne . l. Definicje podstawowych terminów . 1.1. Modele stosowane w symulacji . 2. Gry symulacyje . Gry symulacyjne w dydaktyce . l. Rozróżnione rodzaje gier dydaktycznych . Część druga .Gra symulacyjna "GRAKOR 2002". Instrukcja dla uczestników gry . Ogólny zarys symulacji . l. Cel symulacji . 2. Przedmiot symulacji. . 3. Tematy symulacji . 4. Przebieg symulacji . 4.1. Wstęp . 4.2. Spotkania wprowadzające . 4.3. Kultura organizacyjna . 4.4. Biznesplan . 4.5. Cykl decyzyjny . Sytuacja ogólna . l. Firma . 1.1. Cele i strategia . 1.2. Struktura zespołu . 1.3. Źródła funduszy . 2. Rynek . 2.1. Produkt. . 2.2. Rynek hurtowy ',' , 2.3. Informacja rynkowa . 3. Finanse . 3.1. Aktywa - stan początkowy . 3.2. Kapitał obrotowy . 3.3. Zarządzanie środkami . 3.4. Bankowa bazowa stopa procentowa . 3.5. Kredyty . 3.6. Przekroczenie rachunku bankowego . 3.7. Dywidendy . 3.8. Standardowe warunki kredytu . 3.9. Amortyzacja linii produkcyjnych . 3.10. Podatki. . 3.11. Koszty składowania wyrobów gotowych i surowców . 4. Produkcja . 4.1. Wstęp . 4.2. Fabryka! zakład przemysłowy . 4.3. Zarządzanie produkcją. . 5. Wydajność produkcji . 5.1. Zarys ogólny . 5.2. Wydajność produkcyjna załogi . 5.3. Wydajność linii produkcyjnej . 5.4. Koszty produkcji bez kosztów pracy . 5.5. Przełom w produkcji - ulepszenie produktu . 5.6. Surowce . 5.7. Praca . 5.8. Wydajność pracy . 6. Marketing i sprzedaż . 6.1. Informacje ogólne . 6.2. Ogólne warunki rynkowe . 6.3. Handel. 6.4. Efektywność personelu handlowego . 6.5. Wielkość sprzedaży . 6.6. Cena rynkowa . 6.7. Badania rynku . 6.8. Wydatki na reklamę . 6.9. Badania i rozwój (BR) . 7. Personel 7.1. Informacje ogólne . 7.2. Zwolnienia pracowników . 7.3. Rekrutacja pracowników . 7.4. Płace i wynagrodzenia . 7.6. Poniesione koszty rekrutacji i szkoleń. 7.6.1. Rekrutacja i szkolenia personelu handlowego 7.6.2. Rekrutacja i szkolenie personelu produkcyjnego. 8. Etap oceny. 8.1. Zakończenie gry. 8.2. Ocena zespołów. |