MOTOR STORM PACIFIC RIFT
GRA KOMPLETNA W STANIE IDEALNYM
MotorStorm: Pacific Rift
to pełnoprawny sequel jednej z najlepszych gier wyścigowych 2007 roku. Za przygotowanie opisywanej kontynuacji ponownie odpowiedzialne jest Evolution Studios, które w przeszłości zasłynęło głównie za sprawą tytułów z serii WRC, podejmujących tematyków rajdów samochodowych. MotorStorm: Pacific Rift przygotowany został wyłącznie z myślą o użytkownikach konsoli PlayStation 3.
Podstawowe założenia rozgrywki pozostawiono w niezmienionej postaci. Gracz uczestniczy więc w wyścigach terenowych, wykorzystując różnorakie środki transportu. W zawodach biorą udział między innymi motocykle, quady, auta terenowe, pojazdy typu buggy, ogromne ciężarówki, czy pick-up’y. W opisywanej drugiej części serii MotorStorm po raz pierwszy pojawiają się też wyposażone w ogromne koła monster-trucki.
Cechą wyróżniającą opisywany produkt jest to, że maszyny z różnych klas równolegle przystępują do każdego wyścigu. W rezultacie gracz musi dopasować taktykę jazdy do specyfiki wybranego przez siebie wehikułu. Możliwe jest między innymi spychanie mniejszych aut czy zajeżdżanie im drogi, co w przypadku wspomnianych wyżej monster-trucków nabiera szczególnego znaczenia. W drugiej odsłonie sagi MotorStorm zachowany został model zniszczeń pojazdów. Mogą one podlegać zarówno drobnym uszkodzeniom, jak i całkowitej kasacji. Kolejne stłuczki mają też wpływ na ich osiągi i sterowność.
Druga część cyklu MotorStorm do zaoferowania ma zupełnie nową scenerię, a mianowicie wyspę zlokalizowaną na Pacyfiku. Miejsce to obfituje zarówno w odcinki rozgrywane na plażach, jak i trasy zlokalizowane na bagnach, w pobliżu aktywnych wulkanów czy w gęstej dżungli. W sumie w omawianym produkcie zawartych zostało szesnaście nowych tras. Ponownie bardzo duży nacisk położono na wykonanie torów. Drogi wypełnione są przede wszystkim alternatywnymi ścieżkami, niejednokrotnie przystosowanymi dla ściśle określonych grup pojazdów (np. skocznie przewidziane z myślą o szybszych wehikułach). Powierzchnia torów obfituje w wiele zdradliwych nierówności, a biorące w wyścigach maszyny w wyniku nieostrożnej jazdy mogą wypaść z ustalonej trasy.
Oprócz wyścigów dla pojedynczego gracza MotorStorm: Pacific Rift ma także do zaoferowania pełnoprawny multiplayer. Mowa tu przede wszystkim o znanym z pierwszej części trybie sieciowym, oferującym wsparcie dla maksymalnie szesnastu graczy. Opisywany sequel ma też jednak do zaoferowania split-screen, czyli zabawę na podzielonym ekranie. W takim wyścigu może wziąć udział czterech miłośników ostrej jazdy.
SOCOM: CONFRONTATION gra stan bdb, pudełko zastępcze to kolejna część słynnej serii gier akcji, w których "główne skrzypce" gra tryb multiplayer. W grze bardzo duży nacisk położono na umożliwienie przeprowadzenia profesjonalnych rozgrywek ligowych, czy tworzenia globalnych rankingów najlepszych zawodników. Produkcja wykorzystuje ponadto wszystkie innowacje (głównie wbudowany czujnik ruchu) oferowane przez kontroler SIXAXIS. Developer zadbał o to żeby toczone na ekranie walki miały realistyczny przebieg. Dotyczy to między innymi obowiązujących w grze praw fizyki, a w szczególności obsługi broni. Ponadto należy liczyć się z tym, iż kilka celnych strzałów może błyskawicznie zabić sterowaną postać. W walkach biorą oczywiście udział dwie strony konfliktu. Możemy przejmować kontrolę nad terrorystami lub członkami oddziałów specjalnych, reprezentujących wiele różnych narodowości. Wybór strony konfliktu ma wpływ nie tylko na styl gry, ale i na przykład dostępne uzbrojenie. Walki mogą być toczone na pięciu zupełnie nowych mapach, zlokalizowanych w Afryce Północnej. Plansze są bardzo duże, a to dlatego, iż do pojedynczego starcia może przystąpić nawet 32 graczy. Do wyboru jest kilka dość standardowych form zabawy, między innymi nieśmiertelny deathmatch (zwykły lub drużynowy). Przed przystąpieniem do każdej walki możemy oczywiście wybrać sobie żołnierza oraz uniform, a także dopasować broń.
SOCOM: CONFRONTATION
gra stan bdb, pudełko zastępcze
to kolejna część słynnej serii gier akcji, w których "główne skrzypce" gra tryb
multiplayer. W grze bardzo duży nacisk położono na umożliwienie przeprowadzenia profesjonalnych
rozgrywek ligowych, czy tworzenia globalnych rankingów najlepszych zawodników. Produkcja
wykorzystuje ponadto wszystkie innowacje (głównie wbudowany czujnik ruchu) oferowane przez
kontroler SIXAXIS.
Developer zadbał o to żeby toczone na ekranie walki miały realistyczny przebieg. Dotyczy to między
innymi obowiązujących w grze praw fizyki, a w szczególności obsługi broni. Ponadto należy liczyć
się z tym, iż kilka celnych strzałów może błyskawicznie zabić sterowaną postać. W walkach biorą
oczywiście udział dwie strony konfliktu. Możemy przejmować kontrolę nad terrorystami lub
członkami oddziałów specjalnych, reprezentujących wiele różnych narodowości. Wybór strony
konfliktu ma wpływ nie tylko na styl gry, ale i na przykład dostępne uzbrojenie.
Walki mogą być toczone na pięciu zupełnie nowych mapach, zlokalizowanych w Afryce Północnej.
Plansze są bardzo duże, a to dlatego, iż do pojedynczego starcia może przystąpić nawet 32 graczy.
Do wyboru jest kilka dość standardowych form zabawy, między innymi nieśmiertelny deathmatch
(zwykły lub drużynowy). Przed przystąpieniem do każdej walki możemy oczywiście wybrać sobie
żołnierza oraz uniform, a także dopasować broń.