Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRY PLANSZOWE CHIŃCZYK KLASYCZNY AMI 2004

23-06-2012, 10:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10.50 zł      Najwyzsza cena licytacji: 10.50 zł     
Użytkownik sklep-egraal
numer aukcji: 2357425379
Miejscowość Gdynia
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 56   
Koniec: 17-06-2012 17:47:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wiek dziecka: 3 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • CHIŃCZYK KLASYCZNY AMI

    ******************************************




  • Zasady gry
    Do gry potrzebna jest plansza, 16 pionków (cztery w kolorze żółtym, cztery w niebieskim, cztery w zielonym i cztery w czerwonym) oraz kostka do gry.

    Przygotowanie gry
    Na początek każdy z graczy wybiera sobie cztery pionki w jednym kolorze (czerwony, żółty, niebieski lub zielony) i ustawia je w swoim "schowku", czyli kwadracie w kolorze, który wybrał. Następnie ustala się kolejność graczy.

    Przebieg gry
    Plansza do "chińczyka"
    gracze, w ustalonej wcześniej kolejności, rzucają kostką po trzy razy. Kiedy któryś z graczy wyrzuci kostką liczbę 6, wtedy ustawia jeden ze swoich czterech pionków na polu startowym (kropka w "kolorze gracza") i rzuca jeszcze raz, a następnie posuwa się o taką ilość pól w kierunku wskazówek zegara, ile wyrzuci kostką.
    gracze posuwają o taką ilość pól, jaką liczbę wyrzucą kostką.
    pionki posuwają się jedynie na tych polach, które na ilustracji obok są oznaczone kolorem białym (oprócz tego na samym środku).
    jeżeli któryś z graczy wyrzuci 6, ma prawo do jeszcze jednego rzutu (pozostali czekają kolejkę). Kiedy przykładowo ktoś wyrzuci 6, a potem 5, rusza się o 11 pól (6 5 = 11). Kiedy wyrzuci 6, a potem jeszcze raz 6, rzuca jeszcze raz itd. Gracz, po wyrzuceniu 6, może także wyprowadzić ze "schowka" kolejny pionek.
    jeśli podczas gry pionek jednego gracza stanie na polu zajmowanym przez drugiego, pionek stojący tutaj poprzednio zostaje zbity i wraca do swojego "schowka".
    kiedy gracz obejdzie pionkiem całą plansze dookoła, wprowadza swój pionek do "domku" - czyli czterech pól oznaczonych własnym kolorem. Do "domku" jednego gracza nie mogą wjechać swoimi pionkami inni gracze.
    kiedy gracz wjechał swoim pionkiem do "domku" a nie ma na planszy żadnych innych pionków - nie ma już żadnej możliwości ruchu, rzuca kostką trzy razy, tak jak na początku gry, aż nie wyrzuci 6.
    to samo gracz wykonuje, kiedy wszystkie pionki zostały zbite i nie ma żadnej możliwości ruchu.

    Zakończenie gry
    Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy wprowadzi wszystkie swoje pionki do "domku". Jeśli grają trzy lub cztery osoby, to pozostali trzej (lub dwaj) mogą toczyć dalej grę o 2. i 3. miejsce.


    WIEK:  3+ [LAT]
    GRY PLANSZOWE - RODZAJ:  PRZYGODOWE



  • ******************************************


Zobacz inne moje aukcje (sklep-egraal):