Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gry, muzyka otwiera autyzm u dzieci zaburzburzenia

15-06-2015, 9:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 63.10 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 5361249315
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-06-2015 09:06:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

GRY I ZABAWY WE WCZESNEJ INTERWENCJI – Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i

 

Autor:Barbara Sher

format B5
objętość 208 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8344-038-4

 


 

 

GRY I ZABAWY WE WCZESNEJ INTERWENCJI – Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i przetwarzania sensorycznego


Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

 

Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie.

 

Gry i zabawy we wczesnej interwencji to kolejny tom serii Biblioteka SI.

 

 


 

MUZYKA OTWIERA NAM ŚWIAT – Program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmem

 

Autorzy: Maria Raszewska, Waldemar Kuleczka

format B5
objętość 136 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-303-2

 

 


 

 

MUZYKA OTWIERA NAM ŚWIAT – Program muzycznych zajęć edukacyjno-terapeutycznych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz dzieci z autyzmem

Jest to program zajęć muzycznych dla dzieci niepełnosprawnych. W książce opisano cele i budowę spotkań, formy i metody pracy, treści programowe. Podano przykłady zabaw i piosenek oraz 15 scenariuszy zajęć. Zamieszczono również 3 arkusze obserwacji dziecka, które ułatwią ocenę jego postępów.

Książka powstała w wyniku kilkunastu lat pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, o dużej rozpiętości możliwości psychomotorycznych. Autorzy, znając terapeutyczne oddziaływanie muzyki, stworzyli własną koncepcję zajęć, którą nieustannie korygowali i wzbogacali o elementy poznawanych metod, np. Metody Dobrego Startu, Integracji Sensorycznej, Kinezjologii Edukacyjnej.

Spis treści:

I. Założenia ogólne
Cele programu
Metody i formy pracy
Organizacja działań
Nietypowe instrumenty
Nietypowe pomoce dydaktyczne
Diagnozowanie i ocena postępów dziecka
Współpraca z rodzicami

II. Treści programowe
Układ treści
Budowa zajęć
Uwagi organizacyjne

III. Przykłady zabaw i ćwiczeń
Zabawy i ćwiczenia przy akompaniamencie pianina, realizujące poszczególne cele zajęć
Ruch w przestrzeni (z zastosowaniem elementów Integracji Sensorycznej)
Zabawy i ćwiczenia oddechowe i logopedyczne
Zabawy i ćwiczenia relaksacyjne
Zabawy i ćwiczenia korekcyjne
Zabawy i ćwiczenia koordynujące współpracę półkul mózgowych; przekraczanie linii środka ciała

IV. Suplement praktyczny
Arkusze diagnostyczne
Przykładowe scenariusze zajęć
Piosenki własne
Wyniki prowadzonych obserwacji
Wykaz piosenek wykorzystanych w scenariuszach

 

 

 


AUTYZM – PRZYCZYNY, SYMPTOMY, TERAPIA

 


Autor:Ewa Pisula

format B5
objętość 212 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-420-6

 

 

 

  

 

 

AUTYZM – PRZYCZYNY, SYMPTOMY, TERAPIA

 

Autorka w swej pracy porusza problem diagnozowanego ostatnio coraz częściej zaburzenia rozwoju, jakim jest autyzm. Pomimo przeprowadzenia wielu badań wciąż nie wiemy, jak dochodzi do jego powstania, nie potrafimy więc mu zapobiegać, a w przypadku wielu osób dobrać dającej oczekiwane efekty terapii.

 

Książka składa się z pięciu rozdziałów. W pierwszym Autorka dokonuje obszernego przeglądu stanowisk dotyczących sformułowania samej definicji autyzmu (w tym jej zakresu) oraz jego przyczyn. Czyni to w powiązaniu z opisem innych, zbliżonych pod względem objawów zaburzeń. Drugi i trzeci rozdział to próba opisu objawów autyzmu oraz zastanowienia się nad tym, jak je wykryć najwcześniej, co w sposób oczywisty może przynieść wiele pozytywnych konsekwencji. W rozdziale czwartym Autorka zawarła przegląd metod, jakimi mogą posłużyć się specjaliści przy podjęciu wczesnej interwencji wobec osób z autyzmem. Część ostatnia to swego rodzaju poradnik dla rodziców zawierający szereg rad na temat tego, co zrobić, by ułatwić rodzicom opiekę nad dzieckiem, i jakie sposoby wykorzystać w codziennej, efektywnej pracy zmierzającej do minimalizacji jego problemów w późniejszym życiu osobistym i zawodowym, a przez to do podniesienia poziomu życia jego oraz jego najbliższego otoczenia (rodziny).

 

Książkę swoją Autorka adresuje przede wszystkim do rodziców, którzy podejrzewają autyzm u swojego dziecka lub którzy usłyszeli już tę diagnozę. Z pracy skorzystają też osoby zainteresowane problemem z racji rodzaju swoich studiów czy wykonywanej pracy zawodowej.

masz pytanie zadzwoń:

32 [zasłonięte] 93 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00

sobota 8:00-14:00

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem


WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

- forma płatności przelew


 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368