Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRY = FEAR 2+WARRIOR+SPELLFORCE PRZESYŁKA GRATIS

18-01-2012, 16:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik szmigiel75
numer aukcji: 2037959254
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 26   
Koniec: 14-01-2012 22:24:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

F.E.A.R. 2 PROJECT ORIGIN

FEAR 2

OPIS:

F.E.A.R. 2 to sequel jednej z najlepszych, obsypanej nagrodami strzelanki 2005 roku. Dość powiedzieć, że F.E.A.R. Otrzymał rekomendację pisma CD-Action (ocena 9/10), ocenę 92% od serwisu Gry-Online.pl i 9.1/10 w portalu Wirtualna Polska. Został także wyróżniony prestiżowymi nagrodami Najlepsza Gra Roku od serwisu GameSpy oraz IGN. Nowa część jest także powrotem znanej marki to nazwy, która do niedawna była jeszcze znana jako ""Project Origin"".
Akcja gry rozpoczyna się na krótko przed zakończeniem historii przedstawionej w F.E.A.R. Pewien oddział sił specjalnych odbywa rutynową misję na przedmieściach Auburn, gdy nagle tajemnicza eksplozja wstrząsa posadami miasta. Alma, dziewczynka o nadprzyrodzonych zdolnościach i pragnieniu zemsty, wyładowuje swój gniew wprowadzając na ulice Auburn istny chaos. Wspomniany oddział musi pokonać armię przeciwników i nadnaturalne istoty, które stoją na drodze do powstrzymania Almy i odkryć prawdziwe źrodło horroru...
Cechy produktu:
Prawdziwy sequel jednej z najlepszych i najbardziej przerażających gier gatunku FPS
Nowi przeciwnicy z najgorszych koszmarów
System stronnictw, który tworzy nowych wrogów postaci gracza i... konflikty między samymi wrogami!
Naładowana adrenaliną ciągła akcja, zarówno w pomieszczeniach, jak i na otwartych ulicach miasta
Walka w miejskim otoczeniu z wykorzystaniem przewagi otoczenia zarówno przez gracza, jak i jego wrogów...
System interakcji z otoczeniem pozwala zmieniać poziomy gry do potrzeb bohatera gracza
Znakomity model zniszczeń w każdym szczególe
Bliska ideału sztuczna inteligencja przeciwników. Napotykane istoty zachowują się realistycznie i używają taktyki zespołowej
Możliwość zwolnienia czasu, by rozprawić się z przeważającymi siłami wroga
Jeszcze bardziej dopracowany tryb gry wieloosobowej

 

 

 

FULL SPECTRUM WARRIOR PL

 


  Gra akcji

 


Światowa data premiery: 21 września 2004
Data wydania w Polsce: 28 października 2004
Wymagania sprzętowe: Pentium III 1 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 1.5 GB HDD


Full Spectrum Warrior to zespołowa taktyczna gra akcji, oparta na specjalnym programie szkoleniowym piechoty amerykańskiej. Gracz obejmuje funkcje dowódcy (w randze sierżanta) dwóch drużyn piechoty (Alpha i Bravo - każda złożona z czterech żołnierzy) z zadaniem poprowadzenia ich do wykonania szeregu zadań bojowych umiejscowionych w realistycznych lokacjach, dokładnie takich, w jakich często walczą autentyczni żołnierze (m.in. opanowane wojną miasta). Przez większą część rozgrywki akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu możemy szybko reagować na zmieniającą się sytuację i natychmiastowo wydawać podwładnym stosowne rozkazy. Jest też możliwość widoku z oczu danego żołnierza, która służy równie praktycznym celom - wyznaczaniu obszaru do obserwowania, lub ostrzelania przez dany oddział.

Z racji tego, iż gra bazuje na programie, który został zaaprobowany przez Armię Amerykańską jako „program szkoleniowy”, wszystko z czym mamy tu do czynienia, odznacza się sporą autentycznością i zgodnością z dzisiejszymi realiami pola walki. Drużyny którymi dowodzimy mają taki sam skład jak rzeczywiste amerykańskie formacje tego typu, tj. w każdej znajduje się grenadier, żołnierz obsługujący ciężki karabin maszynowy, zwykły strzelec i dowódca. Każdy z nich pełni określoną rolę w oddziale. Wszyscy ubrani są w autentyczne amerykańskie mundury, używają autentycznej broni i wyposażenia Armii Stanów Zjednoczonych oraz poruszają się jak prawdziwi żołnierze (ruchy odtwarzał aktywny sierżant wojsk U.S.A. o długim stażu - weteran).

Na szczególne uznanie zasługuje sztuczna inteligencja odpowiadająca za zachowanie się naszych podkomendnych i ich przeciwników. Żołnierze wykorzystują do ochrony różne przeszkody terenowe, dynamicznie reagują na to, co widzą, czy słyszą, rozpraszają się podczas ostrzału, współdziałają ze sobą zarówno w obronie jak i ataku na pozycje zajmowane przez wroga.

 

SpellForce

 

W zamierzchłej przeszłości trzynastu potężnych czarodziejów połączyło siły, by wyplenić ze świata całe zło i przywrócić mu pokój. Przymierze magów Kręgu miało jednak jeszcze jeden cel, kto wie, czy nie ważniejszy... Gdyby ich zamysł się powiódł, jeden z nich zapanowałby nad wszystkimi mocami starożytnej magii. Jednak zaślepieni żądzą władzy magowie pogrążyli świat w jeszcze głębszym w chaosie, aż wreszcie doprowadzili do jego zniszczenia... Osiem lat później jeden z nich spróbuje odkupić grzechy swoje i swych towarzyszy. Ale czy ta sama moc, która niegdyś zniszczyła świat, może go teraz uzdrowić? SpellForce to doskonała gra RPG, w której nie zabraknie również rozbudowanych elementów strategii czasu rzeczywistego.