Witam mam do zaoferowania
GRUPĘ ULTEGRY Di2 ELEKTRONICZNEJ !!! KONTROLA U TWOICH PALCÓW !
SPRAWDZONA JAKOŚĆ I NIEZAWODNOŚĆ O Di2
Przez ostatnie cztery lata, profesjonalnych zawodników zostały przetestowane Shimano Dura-Ace
komponenty z Di2 technologii elektronicznej zmiany biegów na najwyższe góry,
bruku najgorsze i przez najbardziej ekstremalnych warunkach jakie można sobie wyobrazić.
W tym roku, Shimano Ultegra będą również wyposażone w tej przełomowej technologii.
Jakie są jej cechy?
Tak samo jak w Dura-Ace
. Zmiana biegów staje się łatwiejsze, szybsze i bez wysiłku,
po prostu dotykając przycisków zmiany biegów bieg wrzuca sie samoczynnie
Kontrola na wyciągnięcie ręki.
Dodatkowe korzyści to m.in. automatyczne przycinanie przedniej przerzutki,
dużą dokładność oraz łatwa regulacja i montaż.
Di2 kontynuuje wielki sukces Shimano Ultegra.
I nie ma znaczenia, czy te drogi są kostką brukową, asfalt lub błota.
TECHNOLOGIA
Oczywiście, aby coś zmienić, trzeba być w szczytowej formie siebie.
Jednak Shimano Ultegra elementów Di2 daje przewagę nad konkurencją.
Zaawansowana konstrukcja 3D i szeroko zakrojone badania
pozwoliły nam znaleźć idealną równowagę pomiędzy szybkością zmiany biegów,
ergonomia, siły, masy i sztywności.
Wystarczy jeden ruch palcem, technologii Di2 umożliwia szybsze,
precyzyjne zmiany biegów oraz automatyczne przycinanie.
W SKŁAD GRUPY WCHODZI :
NOWA KORBA ULTEGRA + Miski z łożyskami
Real foto:
MODEL: IFC6700EX29G !!! Długość 175 mm TARCZE 52-39 Ultegra FC 6700 Korba Shimano Hollowtech II mechanizm korbowy ze zintegrowaną
oś suportu dla lekka konstrukcja oraz doskonała sztywność.
Dzięki temu rowerzysta siły mięśni być zamienione na ruch do przodu jak najskuteczniej.
Wycięcie tarcze zapewniają dodatkowe oszczędności wagi i sztywności.
Rampy projektowania i przesunięcie zębów wewnątrz dużej tarczy umożliwiają
jeszcze łatwiejsze i bardziej płynne przesunięcie z jednego tarczy do następnego.
Kompaktowa wersja jest również dostępna szczególnie dla górzystym terenie.
KASETĘ ZEBATEK ULTEGRA
MODEL: CS-6700 11-12-13-14-15-16-17-19-21-23
Kasety zębatek Szybkie zmiany biegów jest osiągalny za pomocą komponentów
, które zostały zaprojektowane do stosowania ze sobą.
Kaseta jest ważnym elementem w układzie przeniesienia napędu.
Dlatego projekt koła został zoptymalizowany,
aby umożliwić, aby uzyskać jak najwięcej z Di2 systemu.
SHIMANO ULTEGRA Di2
KLAMKOMANETKI ST-6770
Intuicyjne zmiany biegów z zmniejszenia wysiłku wkładanego
Każdy, kto doświadczył PRECISION Shimano `s mechanicznej,
ergonomiczne dźwignie STI wie,
ile kontroli mają ponad wszystkich komponentów.
Z Di2 technologii, przenosząc jest jeszcze łatwiejsze
i bardziej precyzyjne - tylko lekki dotyk,
miękki jak kliknięcie myszką,
jest wystarczająca do przedniej lub tylnej przerzutki
natychmiast wybrać odpowiedni bieg.
Shimano zawodnicy będą wykorzystywane do ich natychmiast,
ponieważ wszystkie przyciski są w tym samym miejscu co na regularne dźwignie.
Odległość pomiędzy dźwignię i kierownicy jest regulowana.
To sprawia, że bardzo łatwo hamulca i zmiany nawet dla jeźdźców z mniejszych dłoniach.
Dual Control DŹWIGNIA
- lekkie dźwignie dla optymalnego komfortu i kontroli
- cyfrowy przycisk zmiany biegów - jak kliknięcie myszą
- ergonomiczny kształt kaptura
- regulacja zasięgu dźwigni - pasuje do wszystkich wielkości dłoni
Tylna przerzutka ULTEGRA Di2
Model RD-6770
EASY TOUCH wysunięcie DOKŁADNE i łatwe tylnej przerzutki jest zaprogramowany
co pozwala na zmiany biegów szybko i precyzyjnie w każdych warunkach.
Przerzutka jest odporny na surowe warunki i chronione przed uszkodzeniami mechanicznymi przez wzmocnione klatki wewnętrznej.
Jego maksymalna koła z 28T dla przekładni o szerokim zakresie.
Przerzutka tylna
- zaprogramowane elektronicznych przesunięcie - szybkie i dokładne
- nigdy nie spada obecnie dostosowanie
- awarii funkcji wygaszacza wewnętrzną
- ochronę przed uderzeniami klatce - ruchów klatki automatycznie wewnątrz na uderzenia
- max. tylne koła: 28T na szeroki zakres przekładni
- waga +: 270 g
Przednia przerzutka ULTEGRA Di2
Gładkie i łatwe PRZEMIESZCZANIA NAWET przy dużym obciążeniu przedniej przerzutki w pracy jest pionierski.
Płynną zmianę biegów zapewnione jest dzięki link mikroprocesor komunikacji z dźwigni zmiany biegów.
Co więcej, przesuwając tylną przerzutkę automatycznie listwy przedniej przerzutki.
Gwarantuje to, że nigdy łańcucha ściera.
Jego sztywna konstrukcja gwarantuje szybką, cichą i płynną zmianę biegów nawet w najbardziej wymagających warunkach.
- Ultegra Di2 FD 6770 Przerzutka przód
- szybki, dokładny i płynną zmianę biegów
- zaprogramowane, automatyczne przycinanie - ciche przesuwanie
- waga: 162 g
Łańcuch CN-6701 114 ogniw 10rz + pin,pakowany fabrycznie
Siły wywieranych na łańcuchu są niezwykle duże,
ale jego rolą jest płynne przekazywanie mocy.
Sieć posiada jednokierunkowy celu obniżenia łańcucha ssać i poprawić wydajność zmiany przełożeń.
Ta sieć oferuje blachy perforowane,
które pomagają zredukować masę do 267 gramów. Waga: 272 g (116 links)
HAMULCE Ultegra BR 6700
Zaciski hamulcowe Wyjątkowo potężny, regulowane i kontrolowane aplikacji.
Hamowanie jest teraz jeszcze bardziej wydajne i szybsze dzięki zmodyfikowanym wlocie kabla.
W połączeniu z dźwigniami STI, te hamulce zapewniają najwyższy poziom siły hamowania.
Ulepszone okładziny hamulcowe związek poprawiły hamowania na mokrej nawierzchni o 100%.
Wystarczy lekko dotknąć hamulców wchodzenia w zakręt lub full-on awaryjny ... czy to możliwe dzięki sterowane hamulce "aplikacji
- Wymienne szczęki hamulcowe
- regulacja siły hamowania
- waga: 317 g
BATERIA
+ ładowarka z okablowaniem
HIGH-PERFORMANCE akumulator litowo-jonowy Z niezawodność baterii stanowi Di2 serca. Jego technologia litowo-jonowa zapewnia w zakresie co najmniej 2000 km [1250 mila], po którym można w pełni naładować w zaledwie dziewięćdziesiąt minut. Bateria stan można odczytać z wskaźnikiem obok kierownicy, tak aby już nigdy nie mieć do czynienia z żadnych przykrych niespodzianek. Przerzutki mogą być także kasowane lub przybraniem z tego sterownika.
-
Ultegra Di2 SM BTR1 BATERIA
- wydajny akumulator litowo-jonowy (7,4 V)
- łatwy w montażu / demontażu
- Czas ładowania: 90 minut + + waga: 71 g
UCHWYT DO ZAMOCOWANIA BATERII
-
+Przewody elektryczne do dźwignI Ultegra DI2
ROZGAŁĘŹNIK PRZEWODÓW EWSD50 Ultegra Di2, zewn.prowadzenie
-
+OSŁONA PRZEWODU
-
+łącznik okablowania Ultegra Di2, zewn.prowadzenie />
CALY ZESTAW DO MONTARZU NA DO RAMY KAŻDEGO TYPY (CZYLI MONTAZ ZEWNĘTRZNY)
JESTES ZE SLASKA LUB OKOLIC ZAPRASZAM DO PRZETESTOWANIA ROWERU TESTOWEGO
SHIMANO ULTEGRA Di2 !!!
OSOBISCIE W SKLEPIE IMIELIN UL.Sw.BRATA ALBERTA 55
i ZOBACZ JAK TO PRECYZYJNIE DZIALA !!!
REAL FOTO ROWERU TESTOWEGO
|