Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GROOME - PAROWOZY - NOWA

28-02-2012, 21:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11.90 zł     
Użytkownik newtiti77
numer aukcji: 2073892777
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 15   
Koniec: 01-02-2012 18:56:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Antykwariat Pomorski II
ul. Królowej Jadwigi 13
70-261 Szczecin
telefon kontaktowy
od pn- pt 10 - 18
+489[zasłonięte]44481
Przed zakupem zapoznaj się z informacjami na stronie "o mnie". Biorąc udział w naszej aukcji akceptujesz informacje tam zawarte.
Wpłaty proszę kierować na konto:
INTELIGO 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581144 [zasłonięte] 987095
Antykwariat Pomorski II
ul. Królowej Jadwigi 13
70-261 Szczecin

w tytule przelewu proszę podać NICK wygrywającego
O ile w opisie aukcji nie zaznaczono inaczej przesyłka zostanie nadana nie później niż 3 dni po wygraniu przez Ciebie aukcji (dotyczy dni roboczych). Warunkiem wysyłki jest wcześniejsze zaksięgowanie wpłaty. Przesyłki dostarcza Poczta Polska oraz firma kurierska DPD.

W Szczecinie możliwy wygodny odbiór osobisty.

Parowozy


Autor: Clive Groome

Wydawca: Olesiejuk 2011

Format: 22x21 cm

ISBN: [zasłonięte]978-8370-702-9

Stan: NOWA

Oprawa: oprawa broszurowa

Stron: 126


Opis wydawcy:

W Europie kontynentalnej, a przede wszystkim w Polsce, historia kolei brytyjskich jest mało znana. Wszyscy ci, którzy choć trochę interesują się historią kolei żelaznych wiedzą kim był Stephenson (choć już nie bardzo wiedzą, że z historią kolei nierozerwalnie związanych było dwóch Stephensonów), wiedzą, czym była Rakieta, ale właściwie na tym kończy się ogólna wiedza dotycząca tego tematu. W Polsce, gdzie koleje żelazne, w odróżnieniu od większości ówczesnych państw Europy, rozwijały się jako trzy niezależne od siebie systemy kolejowe z dwoma różnymi rozstawami szyn, nie istniało coś takiego jak „narodowa szkoła budowy parowozów”. Polska szkoła budowy parowozów została zdominowana głównie przez niemiecką wersję, choć nie bez wpływów, co zrozumiałe, szkoły rosyjskiej i austriackiej. Stąd też w umysłach polskich historyków i pasjonatów kolei żelaznych, brytyjskie koleje i brytyjskie parowozy wydawały się nieco dziwne i mało interesujące. Czy słusznie? Ocenę pozostawiam czytelnikom tej książki.


List polecony ekonomiczny - opłata: 8.00
Kurier DPD - opłata: 16.00
List polecony priorytetowy - opłata: 10.00


Zapraszam do licytacji!!!

Pamiętaj - kupując jednocześnie kilka książek ograniczasz koszty przesyłki pocztowej!!!