Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GREEN TO GOLD Daniel Esty, Andrew Winston

22-05-2014, 3:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 128.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174491375
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 03:30:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03937, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91846, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87345, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78477, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62879, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03937, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91846, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>87345, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>78477, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62879

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Green to Gold: How Smart Companies Use Environmental Strategy to Innovate, Create Value, and Build Competitive Advantage

GREEN TO GOLD Daniel Esty, Andrew Winston

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Daniel C. Esty, Andrew Winston
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 29 Jan 2009
Dimensions: 15.5 x 2.6 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 408
Condition: NEW
Product_ID: A47AC9C742

 

 

From the Publishers Weekly review: ''Two experts from Yale tackle the business wake-up-call du jour-environmental responsibility-from every angle in this thorough, earnest guidebook: pragmatically, passionately, financially and historically. Though ''no company the authors know of is on a truly long-term sustainable course,'' Esty and Winston label the forward-thinking, green-friendly (or at least green-acquainted) companies WaveMakers and set out to assess honestly their path toward environmental responsibility, and its impact on a company's bottom line, customers, suppliers and reputation. Following the evolution of business attitudes toward environmental concerns, Esty and Winston offer a series of fascinating plays by corporations such as Wal-Mart, GE and Chiquita (Banana), the bad guys who made good, and the good guys-watchdogs and industry associations, mostly-working behind the scenes. A vast number of topics huddle beneath the umbrella of threats to the earth, and many get a thorough analysis here: from global warming to electronic waste ''take-back'' legislation to subsidizing sustainable seafood.For the responsible business leader, this volume provides plenty of (organic) food for thought. ''

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW BAD ARE BANANAS? Mike Berners-Lee

 PROSPERITY WITHOUT GROWTH Tim Jackson

 THE GREEN TO GOLD BUSINESS PLAYBOOK Esty, Simmons

 ETHICAL MARKETING AND THE NEW CONSUMER Arnold

 THE GREEN MARKETING MANIFESTO John Grant

 CRADLE TO CRADLE Braungart, McDonough