Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GREAT BRAND STORIES: BRAND AMERICA Anholt

10-04-2015, 6:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 105 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5166590542
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-04-2015 06:12:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95783, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57365, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91432, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83607, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08695, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95783, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57365, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91432, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>83607, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08695

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Great Brand Stories: Brand America

GREAT BRAND STORIES: BRAND AMERICA Anholt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Simon Anholt, Jeremy Hildreth
Language: English
Publisher: Marshall Cavendish
Publication Date: 15 Mar 2010
Dimensions: 1.5 x 13.2 x 19.8 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 19A57C6568

 

 

Countries are among the most powerful brands on the global marketplace. Love it or loathe it, never has there been a bigger or stronger brand than the United States of America. More than any other country, America has been blessed with a huge range of positive brand attributes. The country is associated with the definitive youth lifestyle (Coke, MTV, Levi s); with sporting prowess (Nike, NBA, Timberland); and with technological supermacy (Microsoft, Dell, IBM). America is well-informed (CNN, Time, Newsweek) and, naturally, wealthy (American Express, Merrill Lynch, Goldman Sachs). Of the top 100 international brands, 64 of them are American-owned. The core of America s potency lies in it being the country of origin for the world s three most valuable and profitable business sectors: entertainment, merchant banking and IT. This makes America the world s most powerful public domain brand. American brands simply hitch themselves onto this powerful national brand, and a cultural and commercial trail is instantly blazed for them around the world. This book traces American history up to and including Obama, the values of Brand America and the growth of anti-Americanism. America is truly the greatest branding story of them all, and this fully updated book tells it for the first time.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BRANDING THE NATION Melissa Aronczyk

 NATION BRANDING: CONCEPTS, ISSUES, PRACTICE Dinnie

 COMPETITIVE IDENTITY Simon Anholt

 CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

 HOW TO BRAND NATIONS, CITIES AND DESTINATIONS

 PLACES: IDENTITY, IMAGE AND REPUTATION Anholt