Formy płatności: - PayU (Allegro)
- pobranie
- przelew
- raty
- leasing
- karta (w punkcie odbioru)
- gotówka
Dane do przelewu:NetPartner Polska Sp. z o.o.BANK PKO BP S.A. 80 1020 [zasłonięte] 1 [zasłonięte]0970002 [zasłonięte] 023033 W tytule przelewu proszę podać swój NICK Allegro oraz NUMER AUKCJI. Raty LeasingOferujemy możliwość leasingu sprzętu o łacznej wartości większej niż 1845 PLN. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym biurem. Transport i wysyłka Dla Państwa wygody i komfortu współpracujemy z najlepszymi polskimi firmami kurierskimi oraz Pocztą Polską, co pozwala nam dostarczać przesyłki często, w czasie krótszym niż 24 godziny. Odbiór osobisty Zakupiony towar można odebrać w naszym Punkcie Odbioru w Warszawie przy ulicy Londyńskiej 34/1, telefon 22 [zasłonięte] 67. Ze względu na bogaty asortyment, nie wszystkie produkty są dostępne "od ręki" w naszym Punkcie Odbioru. Część sprzedawanych przez nas produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich dostawa do Punktu Odbioru zazwyczaj nie trwa dłużej niż 24 godziny. Dlatego o gotowości towaru do odbiory informujemy zawsze drogą elektroniczną lub telefonicznie. Uwaga nie wszystkie nasze aukcje posiadają możliwość odbioru osobistego, szczegółowe informacje na temat dostępnych form dostaw znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność". Wyświetl większą mapę | Gravity Trap
Gravity Trap to oryginalna, szybka gra logiczna dla dwóch osób. Cel rywalizacji, to złapanie przeciwnika w pułapkę poprzez doprowadzenie do sytuacji, w której nie ma możliwości wykonania kolejnego ruchu.
Plansza do gry zawiera 22 bazy, które połączone są zakrzywionymi torami. Każdy z graczy kontroluje jeden statek (reprezentowany przez niebieską lub czerwoną kulkę). Na początku rozgrywki gracze umieszczają swoje statki na dowolnie wybranych bazach, pozostałe bazy zajmowane są przez 20 czarnych kulek.
Gracze naprzemiennie wykonują ruchy swoimi statkami przestrzegając kilku prostych zasad. Pojedynczy ruch wykonać można na dowolną odległość wzdłuż jednego toru, kończąc go na bazie zajętej przez czarną kulkę (jest ona usuwana z bazy i wrzucana w otwór na środku planszy).
Gra kończy się w chwili gdy statek jednego z uczestników nie ma możliwości wykonania kolejnego dozwolonego ruchu.
|