Księgarnia obcojęzyczna
TRADEBOOKS telefon (71)
[zasłonięte]717-52
e-mail:
allegro@tradebooks.pl gg:
[zasłonięte]68793
Godziny otwarcia: Pon. - Pt. w godz. 11 - 17
Płatność: Wpłata na konto bankowe, płacę z Allego
Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę Vat (na pełną kwotę) - powiadomienie o wysłaniu książki przez email
Wysyłka: list polecony, paczka pocztowa lub kurier DHL
Czas wysyłki: do 24 godzin od zaksięgowania przelewu
Satysfakcja z zakupów: Zobacz nasze komentarze!
Dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Sprzedajemy tylko nowe książki :)
Zakupy na kwotę powyżej 230 zł - wysyłka gratis
Cena:
19.00 zł Przed kupnem książki lub zadaniem pytania przeczytaj regulamin aukcji na stronie o mnie!
Koszt wysyłki kilku książek na stronie o mnie
Graphically Speaking: A Visual A-Z Guide for Designer-Client Communication - Lisa Buchanan
This book breaks down the client-designer dialogue into something everyone can understand. Starting with an insightful, introductory section of expert commentary on how visual and non-visual people can work best together, the main section of this book is divided using an alphabetical progression of buzzwords. Each 'word section' progresses from components of a design style, like colour combinations and fonts to examples of design style, such as brochures and logos.The benefit of this book is that it's three books in one: a client communication guide, a designer reference, and a 'swipefile' of different types of logos and page design projects - absolutely indispensable.
Autor: Lisa Buchanan
Wydawnictwo: David & Charles
Rok wydania: 2002
Stron: 240
ISBN: 0-7[zasłonięte]153-15-7
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]53154
Format: 21/21 cm
Oprawa: twarda
Język: angielski
Stan: nowa, nie używana
w magazynie Wrocław ul. Hubska 6 teren Dolkom - obok klubu Madness
Odbiory w godz. 11 - 17 od poniedziałku do piątku
Za książki można zapłacić zarówno przelewem jak i przy odbiorze gotówką.
Prosimy potwierdzać