Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Graphic Design Thinking (Design Briefs)

11-03-2012, 21:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2115270233
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 12-03-2012 14:57:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Graphic Design Thinking (Design Briefs)


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]89897
Oprawa Oprawa miękka
Ilość stron 184
Wydawnictwo Princeton Architectural Press
Język Angielski

Cena: 89.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it improves with practice. Graphic Design Thinking: How to Define Problems, Get Ideas, and Create Form explores a variety of informal techniques ranging from quick, seat-of-the-pants approaches to more formal research methods for stimulating fresh thinking, and ultimately arriving at compelling and viable solutions. In the style with which author Ellen has come to been known hands-on, up-close approach to instructional design writing brainstorming techniques are grouped around the three basic phases of the design process: defining the problem, inventing ideas, and creating form. Creative research methods include focus groups, interviewing, brand mapping, and co-design. Each method is explained with a brief narrative text followed by a variety of visual demonstrations and case studies. Also included are discussions with leading professionals, including Art Chantry, Ivan Chermayeff, Jessica Helfand, Steven Heller, Abott Miller, Christoph Niemann, Paula Scher, and Martin Venezky, about how they get ideas and what they do when the well runs dry. The book is directed at working designers, design students, and anyone who wants to apply inventive thought patterns to everyday creative challenges.