Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAPHIC DESIGN THINKING: BEYOND BRAINSTORMING

29-06-2015, 5:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 143.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405746555
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 29-06-2015 05:19:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89897, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69934, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36286, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96458, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82440, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89897, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>69934, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36286, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96458, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82440

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming (Design Briefs)

GRAPHIC DESIGN THINKING: BEYOND BRAINSTORMING

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Ellen Lupton
Language: English
Publisher: Princeton Architectural Press
Publication Date: 19 Sep 2011
Dimensions: 21.4 x 17.8 x 1.4 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: 156D9D9792

 

 

Creativity is more than an inborn talent; it is a hard-earned skill, and like any other skill, it improves with practice. Graphic Design Thinking: How to Define Problems, Get Ideas, and Create Form explores a variety of informal techniques ranging from quick, seat-of-the-pants approaches to more formal research methods for stimulating fresh thinking, and ultimately arriving at compelling and viable solutions. In the style with which author Ellen has come to been known hands-on, up-close approach to instructional design writing brainstorming techniques are grouped around the three basic phases of the design process: defining the problem, inventing ideas, and creating form. Creative research methods include focus groups, interviewing, brand mapping, and co-design. Each method is explained with a brief narrative text followed by a variety of visual demonstrations and case studies. Also included are discussions with leading professionals, including Art Chantry, Ivan Chermayeff, Jessica Helfand, Steven Heller, Abott Miller, Christoph Niemann, Paula Scher, and Martin Venezky, about how they get ideas and what they do when the well runs dry. The book is directed at working designers, design students, and anyone who wants to apply inventive thought patterns to everyday creative challenges.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 COLOR DESIGN WORKBOOK

 CREATIVE WORKSHOP David Sherwin

 THE A - Z OF VISUAL IDEAS John Ingledew

 100 IDEAS THAT CHANGED GRAPHIC DESIGN Heller

 VISUAL RESEARCH Ian Noble, Russell Bestley