Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAPHIC DESIGN RULES Peter Dawson, John Foster

16-02-2014, 6:32
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3891924712
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-02-2014 06:29:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21464, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79327, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68747, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84930, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12334, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21464, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79327, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68747, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84930, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12334

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Graphic Design Rules: 365 Essential Design Dos and Don'ts

GRAPHIC DESIGN RULES Peter Dawson, John Foster

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Stefan G. Bucher, Peter Dawson, John Foster, Tony Seddon, Sean Adams
Language: English
Publisher: Frances Lincoln
Publication Date: 2 Aug 2012
Dimensions: 21 x 15.4 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 384
Condition: NEW
Product_ID: A711BCC462

 

 

Ask any graphic designer the world over about their preferred approach to setting type, choosing a colour, or beginning a new layout, and you will rarely get exactly the same answer twice. Every creative has their own individual approach, or more importantly their own combinations of the thousands of techniques one can apply when planning a new design project. But there are some dos and don'ts that always figure strongly in any heated debate about what one should or should not accept as the right way to create the best graphic design. Packed with practical advice but presented in a light-hearted fashion, Graphic Design Rules is the perfect book for the ever-growing group of non-designers who want some graphic design guidance. And for more experienced designers, individual entries will either bring forth knowing nods of agreement or hoots of derision, depending on whether or not the reader loves or hates hyphenation, has a pathological fear of beige, or thinks that baseline grids are boring. In the style of a classical almanac, 365 entries combine a specific rule with a commentary from a variety of experienced designers from all fields of the graphic design industry.Grouped into six colour-coded chapters - typography, colour, layout, imagery, production, and creative thinking - the reader can either dip in at random or use the book as the source of a daily lesson in how to produce great graphic design.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.