Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAPHIC DESIGN PROCESS Nancy Skolos, Thomas Wedell

17-02-2014, 4:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 157.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894907829
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014, 4:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]83506, 978[zasłonięte][zasłonięte]66982, 978[zasłonięte][zasłonięte]04601, 978[zasłonięte][zasłonięte]01618, 978[zasłonięte][zasłonięte]10097, 978-[zasłonięte][zasłonięte]83506, 978-[zasłonięte][zasłonięte]66982, 978-[zasłonięte][zasłonięte]04601, 978-[zasłonięte][zasłonięte]01618, 978-[zasłonięte][zasłonięte]10097
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Graphic Design Process: From Problem to Solution : 20 Case Studies

PRODUCT DETAILS:
Author: Nancy Skolos, Thomas Wedell
Language: English
Publisher: Laurence King
Publication Date: 3 Sep 2012
Dimensions: 28 x 22.2 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 192
Condition: NEW
Product_ID: 1D5669D262

The process of creating graphic design cannot be easily defined: each designer has their own way of seeing the world and approaching their work. ''Graphic Design Process'' features a series of in-depth case studies exploring a range of both universal and unique design methods. Chapters investigate typical creative strategies Research, Inspiration, Drawing, Narrative, Abstraction, Development and Collaboration examining the work of twenty-three graphic designers from around the world. The work featured includes projects by Philippe Apeloig, Michael Bierut, Ed Fella, James Goggin, Anette Lenz, Johnson Banks, Me Company, Graphic Thought Facility, Ahn Sang-Soo and Ralph Schraivogel. This book is aimed at students and educators, as well as practising designers interested in the working methodologies of their peers.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

GRAPHIC DESIGN THEORY Helen Armstrong

DESIGN DIARIES: CREATIVE PROCESS IN GRAPHIC DESIGN

THE A - Z OF VISUAL IDEAS John Ingledew

LOGOTYPE Michael Evamy

KNOW YOUR ONIONS: GRAPHIC DESIGN Drew de Soto