Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GRAPHIC DESIGN FOR FASHION (MINI) Hess, Pasztorek

29-06-2015, 4:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 133.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405733685
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 05:00:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26487, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53438, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19510, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06736, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97674, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26487, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53438, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19510, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06736, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97674

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Graphic Design for Fashion (Mini)

GRAPHIC DESIGN FOR FASHION (MINI) Hess, Pasztorek

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jay Hess, Simone Pasztorek
Language: English
Publisher: Laurence King
Publication Date: 13 Jan 2014
Dimensions: 2.5 x 16.3 x 20.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 17DA67C68X

 

 

Graphic design for fashion must represent the core values of the brand while pushing boundaries and expectations. Often seen as a showcase relationship for a design studio, the seasonal nature of the end product provides a limitless testing ground for new ideas and innovative production solutions. This visually led book contains a global selection of the best graphic design studios' work within the fashion industry - from packaging and lookbooks to swing tags and invitations - with exclusive insights from both clients and designers. The book features not simply the visual identities of big budgets and luxury brands, but showcases the creative processes of the world's leading design studios. The result is a visually diverse collection of graphic design, which is a rich source of inspiration for new and groundbreaking production techniques and a perfect reference point for those across the creative industries.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MASTERING FASHION MARKETING Jackson, Shaw

 FASHION DESIGNERS SKETCHBOOKS Hywel Davies

 MARKETING FASHION (PORTFOLIO) Harriet Posner

 STYLISTS: NEW FASHION VISIONARIES Katie Baron

 MASTERMIND: ART DIRECTORS IN FASHION STYLING

 BASICS FASHION MANAGEMENT: FASHION PROMOTION Moore