Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Granna - Superfarmer - gra planszowa NOWE!!!

20-01-2014, 19:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł     
Użytkownik bolitar1
numer aukcji: 3867620788
Miejscowość Gdynia
Licytowało: 1    Wyświetleń: 20   
Koniec: 18-01-2014 18:30:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Granna - Superfarmer - gra planszowa

 

 

 

 

Wszyscy gracze rozpoczynają grę z pustymi zagrodami.

 

Gracz, na którego przypada kolejka, rzuca dwiema dwunastościennymi kostkami.

 

Gdy gracz nie ma jeszcze żadnych zwierząt w swojej zagrodzie, a na kostkach wypadną różne obrazki, to nic się nie dzieje.

 

Jeżeli jednak na obu kostkach wypadnie obrazek takiego samego zwierzęcia, gracz dostaje to zwierzę z banku, a właściwie ze stada, bo takiej nazwy używa się w grze.

 

Gdy gracz ma już jakieś zwierzęta, dodaje się ich liczbę do tego co wypadło na kostkach i wynik dzieli przez dwa (z ewentualnym zaokrągleniem w dół).

 

Jeżeli gracz ma na przykład 5 królików, 3 owce i 2 świnie, a na kostkach wypadł królik i owca, to dostaje 3 króliki i 2 owce.

 

Może się jednak zdarzyć, że w stadzie jest mniej zwierząt, niz graczowi należy sie w wyniku rzutu.

 

W takiej sytuacji gracz otrzymuje tylko tyle, ile jest w stadzie, a reszta przepada.

 

Przed rzutem kostkami można dokonać jednej wymiany ze stadem, po kursie podanym w specjalnej tabeli.

 

Jedna owca jest warta 6 królików, jedną świnię można wymienić na dwie owce itd.

 

Można albo wymienić jedno cenniejsze zwierzę na odpowiednią liczbę tańszych (np. jedną świnię ma owcę i 6 królików), albo złożyć kilka mniej cennych na jedno droższe (np. jedną krowę, dwie świnie i dwie owce na jednego konia).

 

Gra trwa do chwili, gdy jeden z graczy zbierze przynajmniej po jednym przedstawicielu każdego z pięciu gatunków zwierząt: królika, owcę, świnię, krowę i konia.

 

Gra nie byłaby specjalnie ciekawa, gdyby nie element ryzyka. Na kostkach jest takze lis i wilk.

 

Co się dzieje , gdy gracz wylosuje jednego z drapieżników? Jeżeli na kostce wypadnie lis, gracz traci wszystkie króliki.

 

Inne zwierzęta nie są przez lisa zagrożone. Gorzej jest wtedy, gdy wypadnie wilk. Gracz traci wówczas wszystkie zwierzęta z wyjątkiem konia.

 

Ale przed zagrożeniem ze strony lisa i wilka można się zabezpieczyć, kupując psy.

Mały pies, który jest wart tyle co owca, czyli 6 królików, chroni przed atakiem lisa.

Gdy gracz ma małego psa, a na kostce wypadnie lis, gracz oddaje do stada małego psa, a króliki pozostają w jego zagrodzie.

Analogicznie duży pies, stanowiący równowartość krowy, chroni przed wilkiem.

Rekwizyty: - kostka żółta (wilk, krowa, świnia, 3 owce, 6 królików), - kostka czerwona (lis, koń, 2 świnie, 2 owce, 6 królików), - 60 królików, - 24 owce, - 20 świń, - 12 krów, - 6 koni, - 4 małe psy, - 2 duże psy, - tabela.

 

Do każdego zakupu dołączam paragon

Wystawiam rachunki - zainteresowanych proszę o inf. po zalicytowaniu