Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Granna Gra logiczna rodzinna LOCH NESS od 4 lat

17-08-2014, 23:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik ---martita---
numer aukcji: 4495272261
Miejscowość Trzebinia
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-08-2014 22:31:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Granna
Płeć: Uniseks
Wiek dziecka: 4 lata +
Certyfikaty i opinie: CE
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Wszystkie aukcje | Komenatarze | Strona "O mnie" | Zadaj pytanie | Dodaj do ulubionych

 

 

 

Granna Gra planszowa LOCH NESS

  

 

 

 

Pośród mrocznych szkockich wzgórz połyskują lodowate wody jeziora Loch Ness. W jego nieprzeniknionych odmętach żyje, wedle legendy, tajemniczy stwór – POTWÓR Z LOCH NESS, pieszczotliwie zwany Nessie. Bardzo trudno jest potwora zobaczyć, 
a jeszcze trudniej go sfotografować.

Tłumy turystów, obieżyświatów, badaczy i fotografów zjeżdżają nad brzegi jeziora i każdy ma nadzieję, że to właśnie on zrobi najdoskonalsze zdjęcie Nessie.
W tej grze każdy gracz zamienia się w fotografa, który czatuje na brzegu jeziora i próbuje zrobić zdjęcie.

 

Trzeba śledzić lśnienie fal ponad grzbietem płynącego stwora, znaleźć najlepszą pozycję i… nacisnąć migawkę.
Wśród niewyraźnych, poruszonych, prześwietlonych zdjęć znajdzie się czasem jakaś perełka – udane zdjęcie POTWORA Z LOCH NESS.
Ten, kto zrobi najwięcej dobrych zdjęć – wygrywa!

 

 

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
– 1 plansza 
– 1 dwunastościenna kostka
– 32 kartoniki ze zdjęciami potwora
– 1 woreczek
– 12 figurek fotografów

– 1 figurka potwora z Loch Ness, składająca się z trzech części: głowy, korpusu i ogona

 

 

Liczba graczy: 2-5

Wiek graczy: od 4 lat

Wymiary pudełka: ok. 26 x 26 x 7,7 cm

 

 

 

 Komentarze użytkowników:

W grze wcielamy się w turystów, którzy za wszelką cenę chcą zobaczyć potwora z Loch Ness. Spotkanie oko w oko to nie wszystko, bo przecież nikt nam nie uwierzy, jeśli nie przedstawimy dowodów. Trzeba więc zrobić zdjęcia i to dobrej jakości. Najlepiej takie, na których jesteśmy razem z potworem o imieniu Nessie.

 

„Loch Ness” zachwyca dzieci i ich rodziców, zachwyca ludzi, którzy gier planszowych właściwie nie znają. Pod względem graficznym jest ciekawa, przyjazna dla oka, zamienia potwora z Loch Ness w bardzo sympatycznego stworka. Przybliża dzieciom szkocką legendę nie wywołując strachu i nawiązuje wykonaniem do rzeczywistości (kształt jeziora, zamek, kształt Nessie). Świetnym pomysłem jest graficzne zróżnicowanie jakości zdjęć – można przy okazji gry pokazać dzieciom najczęściej popełniane błędy techniczne i kompozycyjne, można opowiedzieć o historii fotografii, zrobić własną camera obscura z kalką techniczną na tylnej ściance. Pod względem mechaniki w tej grze widzę potencjał – pod warunkiem, że rodzice będą na tyle mądrzy i sprytni, by swoimi ruchami zmusić dzieci do myślenia. Dla dzieci ważne jest zdobywanie punktów, dorosły może tę kwestię poświęcić na rzecz nauki. Wykorzystuje się do tego dodatkowe opcje (dziecko gra w wersję podstawową), symbol wody na kości, oraz liczne skrzyżowania na trasie. Podoba mi się pomysł ze sposobem podliczania punktów za zdjęcia poprzez liczenie gwiazdek. Cieszą mnie dodatkowe zasady, które zwiększają poziom trudności i to, że można stosować jednocześnie wersję uproszczoną i tę rozwiniętą.

 

 

Plansza przedstawia widok z lotu ptaka na długie i wąskie jezioro Loch Ness (takie jest w rzeczywistości). Coś w stylu google maps. Wokół jeziora i na wyspach zaznaczone są punkty widokowe, które mogą być zajmowane przez turystów. Mają one ogromne znaczenie – z nich turyści będą fotografować Nessie, a liczba możliwych do wykonania fotek waha się 3 do 5, w zależności od umiejscowienia punktu widokowego. Najlepsze strategicznie pozycje znajdują się na wyspach. Na planszy zaznaczona jest również hipotetyczna trasa, po której porusza się Nessie. W typowych grach dla dzieci tor ruchu jest stały i jednokierunkowy, tu mamy możliwość zmiany kierunku ruchu dzięki wprowadzeniu 8 skrzyżowań. Plansza zawiera sporo szczegółów przez co stwarza pozory nieczytelnej. Jednak po pierwszej grze, dzięki odpowiedniej kolorystyce i zastosowanym symbolom, nauczyłam się tę mapę czytać. Podoba mi się w grafice lekkie i humorystyczne potraktowanie tematu: zamki, duchy i nietoperze wywołują uśmiech u dzieci i dorosłych. Koszmary dzieciom nie grożą.

 

 

  

 

Wszystkie zabawki są NOWE, w oryginalnych opakowaniach

Do każdego zakupu dołączony jest paragon,

będący dla Państwa gwarancją zwrotu lub wymiany towaru :)

 

 

Zapraszam również na inne moje aukcje.

Bez względu na liczbę zakupionych produktów
za przesyłkę zapłacisz tylko raz !!!


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle

 

Przed zakupem proszę zapoznać się

z regulaminem na stronie "o mnie"

 

Kontakt

***

e-mail: [zasłonięte]@interia.pl

***

***

GG: 22[zasłonięte]748

***

***

tel:[zasłonięte]513-26-66

***

***

Adres korespondencyjny:

Martita Marta Downarowicz

ul. Grunwaldzka 97 b

32-541 Trzebinia

woj. małopolskie

Płatność

***

Akceptowane formy płatności:

***

***

-Przedpłata na konto przez system PayU

(za pośrednictwem Allegro)

***

-Przedpłata bezpośrednio na nasz rachunek bankowy mBank:

16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 470276

***

- Płatność w gotówce przy odbiorze

***

Towar wysyłamy zazwyczaj następnego dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty.

***

Wysyłka

Copyrights by ---martita--- - wszystkie prawa zastrzeżone