WITAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH MAM DO SPRZEDANIA
ŚLICZNY EGZEMPLARZ SUZUKI GRAND VITARY W PIĘKNYM KOLORZE Z SKÓRZANĄ CZARNĄ TAPICERKĄ WNĘTRZA
W NAJBOGATRZEJ WERSJI ''DE LUX'' KEYLESS GO 2.0 Benz. 140 KM Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW PAWER AT NAWIGACJĄ ELEKTRYCZNYM SZYBERDACHEM ORAZ PARKTRONIKIEM
ZDECYDOWANIE GODNY UWAGI PONIEWAŻ:
1) udokumentowany oryginalny przebieg TYLKO 101 TYS km.
książka serwisowa prowadzona do końca + pisemna gwarancja przebiegu
2) ESP - KONTROLA TRAKCJI
3) klimatyzacja + podgrzewane fotele
4) alufelgi 17"
5) przyciemniane tylne szyby
6) bardzo dobry stan techniczny + zadbane i kompletne wnętrze
7) radio + cd + mp3 + zmieniarka na 6 płyt
8) system keys les go ( bez kluczykowy system otwierania i uruchamiania auta)
9) TEMPOMAT
10) AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW PAWER AT
11) ELEKTRYCZNIE OTWIERANY SZYBERDACH
12) CZARNA SKÓRZANA TAPICERKA
13) SKÓRZANA WIELOFUNKCYJNA KIEROWNICA
14) NAWIGACJA
15) PARKTRONIK
16) ORGINALNE PROGI SUZUKI
Auto zostało kupione od pierwszego prywatnego właściciela.
Samochód zarejestrowany w polsce.
Dowód rejestracyjny, karta pojazdu, ubezpieczenie.
Suzuki Grand Vitara data pierwszej rejestracji 21.05.2007. ROK PRODUKCJI 2007 model 2008
Vitarę napędza bezawaryjny 2-litrowy japoński silnik o mocy 140km na łańcuszku rozrządu z automatyczną skrzynią i regulowanym napędem 4x4.
Szyby oryginalne , przednia bez odprysków czy pęknięć, szyby tylne przyciemnione.
Wnętrze pojazdu w bardzo dobrym stanie, zadbane i sprawne w 100%.
Auto jest kompletne i sprawne.
Silnik, układ kierowniczy, napędowy, hamulcowy, wydechowy i zawieszenie pracują prawidłowo - prowadzi się znakomicie.
Vitara jest Japońskiej produkcji. Auto posiada oryginalną książkę serwisową SUZUKI prowadzoną do końca.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WYPOSAŻENIE AUTA:
-KLIMATRONIK
-NAPĘDY 4X4 - 4/zakresowy
-KEY LESS GO (BEZ KLUCZYKOWY SYSTEM OTWIERANIA I URUCHAMIANIA)
-ABS
-ESP - KONTROLA TRAKCJI
-TEMPOMAT
-ZEGAREK, CZUJNIK TEMP. ZEWNĘTRZNEJ, SPALANIE CHWILOWE
-AUTOMATYCZNE WŁĄCZNIE ŚWIATEŁ MIJANIA
-RADIO Z CD + MP3 +zmieniarka na 6 płyt + STEROWANIE W KIEROWNICY
-PODGRZEWANE FOTELE
-ELEKTRYCZNIE STEROWANE I PODGRZEWANE LUSTERKA
-ELEKTRYCZNIE STEROWANE SZYBY x4
-CENTRALNY ZAMEK Z BLOKADĄ
-6 x AIR BAG
-PODGRZEWANA TYLNA SZYBA
-IMMOBILIZER
-REGULOWANY FOTEL KIEROWCY I KIEROWNICA
-ROZKŁADANA TYLNA KANAPA Z PODŁOKIETNIKIEM
-i wiele innych...
ŚLICZNY KOLOR
PONADTO BEZPIECZEŃSTWO, WIELKOŚĆ, SYLWETKA I BEZAWARYJNOŚĆ TO JEDNE Z WIELU ATUTÓW TEJ TERENÓWKI.
Auto do obejrzenia w Sierpcu po wcześniejszym umówieniu się
tel. 509 [zasłonięte] 806
Z A P R A S Z A M
JAK DZIAŁA NAPĘD W SUZUKI GRAND VITARA
Układ napędowy 4x4 z międzyosiowym mechanizmem różnicowym i reduktorem stale przekazuje moc na cztery koła samochodu, zapewniając dobre własności jezdne bez względu na rodzaj nawierzchni. Umieszczony w środkowej konsoli przełącznik pozwala wybierać pomiędzy czterema trybami pracy.
Standardowo pokrętło przełącznika napędu znajduje się w pozycji 4H. Moment obrotowy jest przekazywany w 47 proc. na przednią oś, a w 53 proc.na tylną. Gdy wybieramy się w trudniejszy teren, przyda się tryb 4H Lock, który blokuje międzyosiowy mechanizm różnicowy, eliminując różnice prędkości przednich i tylnych kół. Dokładnie tyle samo momentu obrotowego trafia wtedy na przednią i tylną oś. To przyda się w błocie i na śniegu.
Tryb 4L Lock sprawia, że Grand Vitara dotrze wszędzie tam, gdzie inny SUV nie da rady. Napęd jest wówczas zblokowany, a moment obrotowy przekazywany do kół przez przełożenie redukcyjne. Niemal dwukrotnie mniejsze niż w trybie standardowym. Idealne rozwiązanie do pokonywania stromych wzniesień i wielu trudnych przeszkód w terenie. W tym trybie nie działa ESP, które tylko przeszkadzałoby prowadzić samochód. Czwarta pozycja pokrętła to tryb N, odłączający całkowicie napęd. W czasie holowania pomaga uchronić przed uszkodzeniem mechanizm przeniesienia napędu.