Witam
Mam do sprzedania Grand Vitara. Auto kupione od dilera jako demo -zarejestrowane.
Wiec jak ktoś woli to jestem pierwszym lub drugim właścicielem.
Kolor grafitowy metalik - na zdjęciach auto nie myte.
Wersja wyposażenia LUX. Różnica do wersji Standard to:
- ksenony (bardzo pożyteczne)
- światła przeciwmgielne
- skórzana tapicerka foteli
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- dodatkowe kierunkowskazy w lusterkach
- szyberdach - elektryczne - 2 tryby ustawienia - uchylenie/ otwarcie
- elektryczne otwierania wszystkich okien
- podgrzewane fotele przód (bardzo przydatne i miłe w zimie)
- skórzana kierownica
- klimatyzacja automatyczna
- ABS+TCS(można odłączyć)
- tempomat
- sterowanie radiem z kieronicy
- radio + CD (na 6 płyt) czyta MP3
... chyba o niczym nie zapomniałem
Dodatkowo:
- zamontowany hak zdejmowalny. Używany do wożenia rowerów na dedykowanych bagażniku
- dokładam belki bagażnika dachowego - Atera do tego auta
- opony zimowe , ale raczej to już ich ostatni sezon
Opony letnie - Nokian -tegoroczne.
Silnik 2,4 l , benzyna
Spalanie :
- miasto -10,5-11,5l/100 lub więcej jak ktoś lubi się ścigać
(albo właściwie tylko stoi w korku)
- poza miastem 9 l/100. (rekord 8,9 na drogach w okolicach Limanowej , średnia 80-90km/h, zimą i z boxem na dachu )
- autostrada to tylko do 120km/h, wtedy 10l/100km, potem rośnie gwałtownie. 150km/h -12,5-13,5 l
Jeżeli chcesz dużo jeździć - szybko - to rozważ LPG, ale kosztem bagażnika.
Silnik bardzo elastyczny - prawie jak diesel.
Można jechać na 5 biegu już od 70-80km/h
Te 170 KM pozwala płynie wyprzedzać , bez konieczności redukcji
Naprawy: wymiana chłodnicy, był mały wyciek od jakiegoś kamienia.
Stara chłodnica została naprawiona, leży w garażu jako rezerwa. Oczywiście dorzucam do samochodu.
Wymieniona szyba przednia - odprysk kamienia - w zimie szybkie ogrzanie i pęknięcie było za duże.
Przebieg oryginalny, bez żadnych "cudów". Diler zrobił nim 14 000 km przed sprzedażą.
Opinia subiektywna;
W ciągu użytkowania auto nigdy nie zawiodło. Bardzo wygodne kanapy. Można jechać cały dzień i kręgosłup nie pęka , jak w nowych fokusach czy innych średniakach. Auto daje poczucie pewności i dojedzie wszędzie.
Napę na 4 koła - stały nie rozłączany -działa zarówno w przód jak i w tył. (Nie jest to haldex w CRV, Rav4, Quasqai )
Jest blokada i reduktor
Zimą- góry polskie czy słowackie to sama przyjemność.
Musiałem kupić line holowniczą - bo czasami - wręcz niezbędne by pomóc bliźniemu. A wtedy reduktor i blokada pokazują cuda.
Auto bardzo ciche , w rozsądnych prędkościach, choć i przy 160 można spokojnie rozmawiać.
Na światłach czasami ma się wrażenie , ze zgasło.
Dlaczego sprzedaje?
Bo niestety potrzebuje jednak auta na autostrady , do większych przebiegów dziennych.
Komu polecam:
Mieszkasz w domu gdzie zima lubi utrudniać życie, nie jeździsz za dużo po mieście, w korkach i Ci się nie śpieszy.
Zima odpala bez problemów, nie ważne jakość paliwa.(o dieslach na -20C nie wspomnę)
Na długie trasy, lepiej tankować 98OK, auto lepiej przyśpiesza i mniej pali.
Wady:
Tylko 5 biegów, zbiornik 55 litrów to zasięg 450-550 km, w zależności od ciężaru buta na prawej nodze.
Mała rezerwa - auto nie lubi jeździć na prawie pustym baku.
Komputer pokazuje "coś", ale nie na pewno średnią prędkość i średnie spalanie.
Zapraszam do oglądania i negocjacji.
NIE ODPISUJE NA SMS-y. !!!!
Proszę o kontakt email lub telefon.
[zasłonięte] 604-07-78